Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Placebo gisteren in het sportpaleis. Wat blijft dit toch een goeie liveband die toch altijd iets steviger is qua sound live. Iets teveel nieuwe nummers die niet allemaal even goed zijn maar de 2 covers die ze speelden waren top.
Voor de interactie met Molko moet je het wel niet doen want die zegt geen woord tegen het publiek. Maar op zich stoort mij dat niet.Hun eerste 4 albums vond ik geweldig, Meds kon er zeker ook nog mee door. Battle Of The Sun begon het een beetje te minderen voor mij.
Het is jaren geleden dat ik ze nog live gezien heb maar rond de Millenium wissel waren ze altijd top.
Voor de interactie met Molko moet je het wel niet doen want die zegt geen woord tegen het publiek. Maar op zich stoort mij dat niet.

Indeed.Amyl & The Sniffers in de Trix was heerlijk wild en wholesome.![]()
ah fuck helemaal vergetenEindelijk Kid Cudi live gezien
Life is complete
ah fuck helemaal vergeten
hoe was het?

Ik heb al een early bird voor volgend jaar gekocht.Nog steeds aan 't nagenieten van Le Guess Who hier. Zaterdag geweest, wat een heerlijke plek is die Tivoli toch. Sommige optredens wel aanschuiven om binnen te geraken, maar gelukkig wel alles kunnen zien wat we wilden zien. Goat en Billy Woods waren de uitschieters!

...
Net The Hu bezig gezien. Echt wel de moeite om ze live te zien.

wat was het voorprogramma?Vond ik ook, zeker de moeite!
Dat voorprogramma daarentegen paste totaal niet en vond ik helemaal niets aan. Nu ja, als de bandleden gelijk konijnen over het podium huppelen, weet ik al dat het mijn ding niet zal zijn![]()