Tickets gekocht voor The HU in de AB in november. Mongoolse folkrock met typisch Mongoolse keelzang, zalig. Nog fans hier? 

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Idles krijgt alvast vijf sterren van de morgen.Int goeie vak voor metallica geraakt. Dat wordt hier e feestje sebiet ma toch ewa opwarmen met turnstile
Mijn reviews komen hier nog. Hetfield en Trujilo op de zijkant vant podium zien meegenieten van TurnstileIdles krijgt alvast vijf sterren van de morgen.

Ik en nog minstens 1 andere BG'er gaan daar ook zijnTickets gekocht voor The HU in de AB in november. Mongoolse folkrock met typisch Mongoolse keelzang, zalig. Nog fans hier?![]()
Ik heb wel nog maar 2 liedjes ofzo gehoord
maar naar't schijnt zeer goed live!
Ik en nog minstens 1 andere BG'er gaan daar ook zijnIk heb wel nog maar 2 liedjes ofzo gehoord
maar naar't schijnt zeer goed live!
Ondertussen nog steeds geduldig aan't wachten op nieuws van RHCP![]()
Zou toch zo die mannen hun grootste show tot nu toe geweest kunnen zijn? Om het dan direct zo hard aan te pakken was er gewoon boenk op. Weet niet waar gij stond maar ik stond in het vak rechtsachter en daar begonnen de pits al vanaf het eerste nummer, geniaalTurnstile: ik kende ze niet, maar een kameraad had ze dik aangeraden en gelukkig maar. Wat een fantastisch optreden. Geweldig. Door de afzegging van Greta Van Fleet op de main terecht gekomen en hun kans dik gepakt. Die gaan ze niet snel meer weg stoppen in een kleinere zaal. Al zou daar het qua sfeer nog beter zijn uiteraard. Ga er zeker eens meer van luisteren.
Ik heb ze paar weken terug nog in de Muziekodroom in Hasselt gezien. Ik wist toen wel al dat het de laatste keer in hc context ging zijn, maar het gaat nu wel echt hard. Het moet wel raar doen voor hen om eens alleen op het podium te staan terwijl er anders meer volk op het podium dan ervoor staat.Zou toch zo die mannen hun grootste show tot nu toe geweest kunnen zijn? Om het dan direct zo hard aan te pakken was er gewoon boenk op. Weet niet waar gij stond maar ik stond in het vak rechtsachter en daar begonnen de pits al vanaf het eerste nummer, geniaal

Wij stonden rechts van de middelste bar, die echt recht voor het podium stond. Het geluid was daar echt goed.Zou toch zo die mannen hun grootste show tot nu toe geweest kunnen zijn? Om het dan direct zo hard aan te pakken was er gewoon boenk op. Weet niet waar gij stond maar ik stond in het vak rechtsachter en daar begonnen de pits al vanaf het eerste nummer, geniaal
maar afin, het is naast de deur en gratis ticket, dus zullen we wel eens gaan kijken.
Iets om de pepper fans gerust te stellen![]()
Brusselaar botst op Chad Smith van Red Hot Chili Peppers aan stadhuis: "Hij zei me dat ze morgen wél spelen op Werchter" | VRT NWS Nieuws
Het lijkt erop dat het optreden van Red Hot Chili Peppers morgenavond op Rock Werchter wel degelijk doorgaat. Gisterenavond werd drummer Chad Smith namelijk gespot in Brussel, terwijl de band nochtans net een show in Glasgow had geannuleerd wegens ziekte. "Maar hij zei me dat het optreden op...www.vrt.be

Dienen Dimi gaat nogal op z'n dak krijgen als't niet zo is 
heb daar tickets voor in de AB. Zware fan hier.Idles krijgt alvast vijf sterren van de morgen.