Live muziek & optredens

Iemand de ultieme truc om tickets te scoren op TicketSwap? Altijd te laat, zelfs al zie ik de melding.
Op volgende manier heb ik quasi altijd al tickets kunnen scoren:

Bij mensen die meer dan 1 ticket online smijten op hetzelfde moment: de app geeft een pushmelding waardoor dus 1 gelukkige kort alle tickets van die verkoper blokkeert. Nadat de gelukkige persoon 1 ticket heeft gekocht, komt de rest van de aangeboden tickets terug in verkoop MAAR de app geeft geen pushmelding meer hierover (en dus de grote massa ziet het niet meer). Dus, wanneer je de pushmelding ziet en de melding krijgt dat je te laat bent, gewoon blijven refreshen. Zo al vaak gehad dat na een 2-tal minuten er plots op het onderste scherm een ticketjen verschijnt die je dan kan kopen.

(is nu wel een paar maand geleden dat ik de app/website heb gebruikt, misschien hebben ze dat al aangepast, maar werkte voordien op die manier
:cool: )

Overlaatst tickets gekocht voor Leffingeleuren zaterdag. @Kid_C gaat zo te zien ook? (Bron: lastfm :unsure:) Heb je buiten Allah-Las misschien nog aanraders voor mij? Ik ken enkel Ronker, maar die zijn mij te edgy/emo/...

Overlaatst tickets gekocht voor Leffingeleuren zaterdag. @Kid_C gaat zo te zien ook? (Bron: lastfm :unsure:) Heb je buiten Allah-Las misschien nog aanraders voor mij? Ik ken enkel Ronker, maar die zijn mij te edgy/emo/...
Glyders: psychpop, heel fijne band!

maya ongaku: zitten op het label waar Kikagaku Moyo op zat (gurugurubrain), dubby mellow psych.

Cool Sorcery: stonden twee jaar geleden op het festival en braken het kot af. Garagepsych en klinken live als King Gizzard ten tijde van Mind Fuzz/Nonagon Infinity. Nu al hyped.

Ronker is wel een energiebommetje live.

Enkele weken nog geleden gezien in Cactusclub. Met Cis van Stake die even kwam meespelen als leuke extra.

Ronker is wel een energiebommetje live.

Enkele weken nog geleden gezien in Cactusclub. Met Cis van Stake die even kwam meespelen als leuke extra.
Vorig jaar live gezien op een ander festival en het klopt zeker wat je zegt, toffe gasten ook, maar het is muzikaal gewoon niet mijn ding.

Op volgende manier heb ik quasi altijd al tickets kunnen scoren:

Bij mensen die meer dan 1 ticket online smijten op hetzelfde moment: de app geeft een pushmelding waardoor dus 1 gelukkige kort alle tickets van die verkoper blokkeert. Nadat de gelukkige persoon 1 ticket heeft gekocht, komt de rest van de aangeboden tickets terug in verkoop MAAR de app geeft geen pushmelding meer hierover (en dus de grote massa ziet het niet meer). Dus, wanneer je de pushmelding ziet en de melding krijgt dat je te laat bent, gewoon blijven refreshen. Zo al vaak gehad dat na een 2-tal minuten er plots op het onderste scherm een ticketjen verschijnt die je dan kan kopen.

(is nu wel een paar maand geleden dat ik de app/website heb gebruikt, misschien hebben ze dat al aangepast, maar werkte voordien op die manier
:cool: )
Dit inderdaad.

Bots reserveren tickets sneller dan jij zal kunnen klikken op uw pushmelding. Dat ticket zit dan inderdaad even vast maar wordt veelal niet gekocht of er wordt maar 1 van verschillende tickets gekocht. Blijven refreshen en je zal binnen de kortste keren prijs hebben.

Tickets zijn zo belachelijk snel uitverkocht tegenwoordig...
Phoebe Bridgers in Vorst Nationaal... uitverkocht.
Nu fingers crossed voor Muse in Dusseldorf of Amsterdam...

Maar f$cking hell, zit iedereen daar met botscripts op ofzo?

Tickets zijn zo belachelijk snel uitverkocht tegenwoordig...
Phoebe Bridgers in Vorst Nationaal... uitverkocht.
Nu fingers crossed voor Muse in Dusseldorf of Amsterdam...

Maar f$cking hell, zit iedereen daar met botscripts op ofzo?

Phoebe was al uitverkocht in de pre-sale. Nog nooit gezien dat een arena op een uur vol zat louter door voorverkoop.

Weekend Leeuwarden overleefd voor Into The Grave.
Klein en gezellig festival! 2 podia dus niks overlap en heel gevarieerde affiche.
Absoluut hoogtepunt was The Gathering met Anneke. Miljaar hoe goed was dat :love2:

Terug
Bovenaan