sluysen
Well-known member
De zondag begint al om 16u dus mag nog zoveel eten als ik wil thuis, dat trek ik niet tot na middernachtDat is ook de reden dat wij altijd thuis eten, alvorens we naar een festival gaan. Dan is de grote honger toch al weg.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De zondag begint al om 16u dus mag nog zoveel eten als ik wil thuis, dat trek ik niet tot na middernachtDat is ook de reden dat wij altijd thuis eten, alvorens we naar een festival gaan. Dan is de grote honger toch al weg.

Klopt wel, of in een kleinere tent. Denk dat die beter tot hun recht komen in de club zaal, maar zal te klein zijn, vrees ik. Wel genoten van het concert, maar het volk rond mij was teveel afgeleid (vooral bij de rustigere noten) met luid te babbelen. Idem voor Brutus eigenlijk, al was dat ook wel weer top verder.Psychonaut volgens mij beter in een zaal.
Goh... Ze spelen klop voor klop identiek hetzelfde, maar dat hoor je niet in de sound. Mijn (niet al te groot) gezelschap had maar tegen de helft van het optreden door dat er twee drummers waren, en was daar verbaasd over omdat je dat niet hoort, maar enkel ziet. Kwam mij 100% als een gimmick over.Geen idee waarom er hier gezegd wordt dat de dubbele drummers weinig bijdrage leveren, of dat ze mekaar niet versterken. Ik vond het echt de max, een ontzettend belangrijk onderdeel van hun sound.
Idd of er nu 1 of 2 drummers waren, het klonk voor mij niet anders...Goh... Ze spelen klop voor klop identiek hetzelfde, maar dat hoor je niet in de sound. Mijn (niet al te groot) gezelschap had maar tegen de helft van het optreden door dat er twee drummers waren, en was daar verbaasd over omdat je dat niet hoort, maar enkel ziet. Kwam mij 100% als een gimmick over.

Wat jammer, ik vond het verschil zeker merkbaar en vond dat ze elkaar erg mooi aanvulden. Net zoals bij Thee Oh Sees en King Gizzard destijds. Veel liever dit dat het drumgeluid van de drummer van Gojira, en hoewel hij technisch wel knap speelt, is het met een veel te hard klinkende basdrum en jammer genoeg zonder enige dynamiek.Goh... Ze spelen klop voor klop identiek hetzelfde, maar dat hoor je niet in de sound. Mijn (niet al te groot) gezelschap had maar tegen de helft van het optreden door dat er twee drummers waren, en was daar verbaasd over omdat je dat niet hoort, maar enkel ziet. Kwam mij 100% als een gimmick over.
Meh, op basis van wat ik gisteren zag is hij technisch zeer onderlegd, maar ik vind het nogal statisch en zielloos.Mario is nen drum God![]()
Mario is letterlijk één van de beste drummer in de metal vandaag.Wat jammer, ik vond het verschil zeker merkbaar en vond dat ze elkaar erg mooi aanvulden. Net zoals bij Thee Oh Sees en King Gizzard destijds. Veel liever dit dat het drumgeluid van de drummer van Gojira, en hoewel hij technisch wel knap speelt, is het met een veel te hard klinkende basdrum en jammer genoeg zonder enige dynamiek.

Wist niet eens dat ze naar België kwamen, merci voor de tip!Deafheaven
Dat hangt allemaal af van wat je graag hoort in een drummer. Ik vond de drums niet mooi klinken. Over de vaardigheden van de drummer geen kritiek.Mario is letterlijk één van de beste drummer in de metal vandaag.