Live muziek & optredens

Mainstage van TML staat in de fik :eek

Wat denk jij @JackM, krijgen ze zo iets gefixt voor het weekend. Kwart van de geluidsinstallatie staat precies in de vlammen zee.

Never mind, zie net een foto passeren waar het hele podium in de vlammen zee zit.

IMG-20250716-WA0003.jpg

Mainstage van TML staat in de fik :eek

Wat denk jij @JackM, krijgen ze zo iets gefixt voor het weekend. Kwart van de geluidsinstallatie staat precies in de vlammen zee.

Never mind, zie net een foto passeren waar het hele podium in de vlammen zee zit.

Bekijk bijlage 42523

Zelfs toen het 'maar' dat kleine deeltje was dat aant branden was, was het eig al verloren. Da's allemaal decor van brandbare materialen in een stelling die veel lucht trekt. als daar niet direct een hoop brandweerwagens op vliegen kunt ge zoiets onmogelijk tegenhouden.

Da verzekeringen beginnen al in hun haar te scharten.

Tickets voor Qotsa proberen op de kop te tikken: 400 mensen in de queue voor me.
Geraak op de ticket pagina: 0 tickets te verkrijgen. Beide prijs categoriën geprobeerd en maar 1 ticket: noppes. Laat dan meteen weten dat uitverkocht is :D

Tickets voor Qotsa proberen op de kop te tikken: 400 mensen in de queue voor me.
Geraak op de ticket pagina: 0 tickets te verkrijgen. Beide prijs categoriën geprobeerd en maar 1 ticket: noppes. Laat dan meteen weten dat uitverkocht is :D
Gisteren in de presale eentje kunnen bemachtigen. Je moet binnen een uurtje nog is kijken, dan kan het zijn dat er nog een paar losse tickets beschikbaar zijn, zo is het bij mij gelukt.

Ik ben heel erg pissed dat ik zitplaatsen heb moeten kopen voor Deftones hun show in Vorst (wat toch al een klotezaal is). De staanplaatsen waren blijkbaar allemaal al uitverkocht in presale, ik wist zelfs niet dat zoiets kon. Had dit ook niet verwacht bij Deftones, in 2010 in de AB duurde het maanden eer dat was uitverkocht, en het is toch niet dat die in die tussentijd zo veel populairder geworden zijn.

Heb gelukkig wel ook tickets voor hun optreden in Amsterdam, een veel betere zaal.

Ik ben heel erg pissed dat ik zitplaatsen heb moeten kopen voor Deftones hun show in Vorst (wat toch al een klotezaal is). De staanplaatsen waren blijkbaar allemaal al uitverkocht in presale, ik wist zelfs niet dat zoiets kon. Had dit ook niet verwacht bij Deftones, in 2010 in de AB duurde het maanden eer dat was uitverkocht, en het is toch niet dat die in die tussentijd zo veel populairder geworden zijn.

Heb gelukkig wel ook tickets voor hun optreden in Amsterdam, een veel betere zaal.
Zijn naar het schijnt viraal gegaan op TikTok ...

Nu-metal in het algemeen is gewoon meer en meer terug in bij de kids. Ergens wel blij toen ik 8 jaar geleden in het 6de middelbaar zat was het allemaal beats en dergelijke en was ik de alien die naar zware gitaren luisterde. Blij dat dat voor kids vandaag niet meer hoeft.

Nu-metal in het algemeen is gewoon meer en meer terug in bij de kids. Ergens wel blij toen ik 8 jaar geleden in het 6de middelbaar zat was het allemaal beats en dergelijke en was ik de alien die naar zware gitaren luisterde. Blij dat dat voor kids vandaag niet meer hoeft.

Het is crazy om zien hoe hard sommige bands van vroeger, nu lijken te resoneren bij een jonge generatie. Ik zie dat bij de dochter en haar vriendinnen ook, die plots dwepen met het American Idiot album van Green Day of met My Chemical Romance. Hell, mijn dochter is nu zwaar into Infinite mellon collie and the infinite sadness van de Pumpkins. Crazy hoe die dat oppikken via Tiktok en Spotify..

Ik had 2300 man voor mij :sop:
Gisteren bij de presale 1700...

Het is crazy om zien hoe hard sommige bands van vroeger, nu lijken te resoneren bij een jonge generatie. Ik zie dat bij de dochter en haar vriendinnen ook, die plots dwepen met het Anerican Idiot album van Green Day of met My Chemical Romance.
Funny dat was ik ook op die leeftijd. In de verkeerde tijd geboren worden, het kan dan toch.

Dank u Yungblud

Terug
Bovenaan