Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Never Enough was het eerste nummer dat ze speelden.Enige dat ik kan zeggen van kritiek
- Ik miste Never Enough in de playlist. Maar dat nodigt ook uit om nog eens te gaan.
- Ik had gehoopt op anderhalf uur voor die prijs.
Maar verder: zalig gespeeld een energiebom van begin tot eind maar ook de rustmomenten stonden er. Yates is een kanon op vocals het duo Mcrory en Mills op gitaar is gewoon top en Freaky Franz is een bassist met charisma.
Op Werchter zag ik een band die de kans op die main kreeg en em heeft binnengekopt. Nu heb ik een band gezien die gesolideerd is. Perfect op elkaar ingespeeld met een bom energie. Ik wil meer
De plaat niet het nummer. Meer van Glow On gespeeld als van Never EnoughNever Enough was het eerste nummer dat ze speelden.
Ik was daar ook, dat was mijn eerste festival. K’s Choice in de plaats van Eminem was wel een serieuze tegenvaller, voor de rest was Slipknot op de main rond een uur of 16 één bom energie, zalige moshpit en ik heb toen achteraf nog een drumvel gekregen van 1 van de crewleden omdat die mij zag staan aan het podium met een Slipknot T-Shirt aan.Ik was daar toen ook. Complete chaos op de camping toen, met brandjes, politie-charges en zo... Was volgens mij 2000. Met Slipknot, Cypress Hill, Limburg Bizkit, Ween, Feeder, Underworld... En Eminem die cancelde en vervangen werd door k's choice.
Exact hetzelfde hierIk was er toen ook maar had blijkbaar nog geen smaak want ben toen enkel naar Metallica gaan kijken van die bands die je daar opnoemt...
is dan ook mijn enige Pukkelpop ervaring geweest, en ik ben enkel die dag geweest. Nog eens gekeken wat er die dag speelde en Metallica is alsnog de enige groep die mij zou interesseren. Wachten tijdens Within Temptation was afzien.Net terug van Arsenal in de Roma.
John zijn stem is toch minder en minder aan het worden, kan ook aan avond nr5 liggen natuurlijk.
Opzwepende avond in een broeihete tent. Blijven wel tegen op de 7 hits die ze hebben, weinig verschil met de shows in de Lotto 6jr geleden.
Ze hebben nochtans 5 nummer van Never Enough gespeeld. De tour die ze nu doen is ook geen albumtour. Ik vond het echt een zalige setlist, zeker omdat er ook voldoende oude nummers inzaten.De plaat niet het nummer. Meer van Glow On gespeeld als van Never Enough
Die ruimte ligt vooral aan het feit dat grote meerderheid daar beneden wou staan. Bij rustigere concerten is dat meer gespreid. Nu vond ik het nog meevallen in vergelijking met Knocked Loose in maart.Ze hebben nochtans 5 nummer van Never Enough gespeeld. De tour die ze nu doen is ook geen albumtour. Ik vond het echt een zalige setlist, zeker omdat er ook voldoende oude nummers inzaten.
Het enige minpunt vond ik dat het een enorm gedram was overal en dat er nooit echt ruimte was voor een goede moshpit. Wel top van de AB dat er geen barrieres stonden!
In de AB zag het er beter uit dan op JERA de zaterdag. Het was precies een cinemapubliek en weinig interactie.Enige dat ik kan zeggen van kritiek
- Ik miste Never Enough in de playlist. Maar dat nodigt ook uit om nog eens te gaan.
Maar verder: zalig gespeeld een energiebom van begin tot eind maar ook de rustmomenten stonden er. Yates is een kanon op vocals het duo Mcrory en Mills op gitaar is gewoon top en Freaky Franz is een bassist met charisma.
Op Werchter zag ik een band die de kans op die main kreeg en em heeft binnengekopt. Nu heb ik een band gezien die gesolideerd is. Perfect op elkaar ingespeeld met een bom energie. Ik wil meer
wie was de gastartiest eigenlijk? Franstalig.John is nooit de beste zanger geweest, dus avond 5 gaat er echt wel wat te veel aan geweest zijn.
Ik vind Okan Okunkun ook een hele goede nieuwe plaat. Nummers als Moonlight Calls, Hey Ghost en Swim by zijn bij het beste wat die in jaren hebben gedaan, maar denk dat de fans het kot afbreken als ze Saudade, Estupendo, Lotuk of Melvin niet spelen.
wie was de gastartiest eigenlijk? Franstalig.
Freaky Franz is gewoon een top kerel, zowel op als naast het podium. Ondanks dat ik die laatste 2 platen op zich wel goed vind, is het wel raar om dan nog eens pressure to succeed en nonstop feeling op te leggen. Blijft toch precies een andere band.Enige dat ik kan zeggen van kritiek
Maar dat is het hem juist: met Glow On en Never Enough hebben ze net rustigere nummers die maken dat ze het wel zouden kunnen doen en een dag op Graspop ofzo zouden kunnen headlinen.Freaky Franz is gewoon een top kerel, zowel op als naast het podium. Ondanks dat ik die laatste 2 platen op zich wel goed vind, is het wel raar om dan nog eens pressure to succeed en nonstop feeling op te leggen. Blijft toch precies een andere band.
Maar een HC band die anderhalf uur speelt? Nah, dat zou hen geen goed doen.

easy, zaterdag.https://botanique.be/nl/projects/les-nuits-weekender/les-nuits-weekender-2025
Wat een line-up
Ik ga waarschijnlijk maar 1 dag kunnen gaan en twijfel tussen zaterdag en zondag. Wie helpt mij kiezen?
)