Live muziek & optredens

Ik heb het overwogen maar 300 euro om Ozzy in ne rolstoel te zien? No way
Goedkoopste tickets waren 197£. Ik heb 1 zitplaats kunnen scoren van 202£.
Omgerekend 250€ met alles van fees enzo erbij (20€ aan fees zeg 😵‍💫)

Maar was via de site van Aston Villa zelf, als tip gezien op facebook en snel de dag ervoor nog account op gemaakt.

Alleen zoek ik nu travel buddies want 2 dagen alleen naar UK, zo avontuurlijk ben ik niet 🤣🙈

Goedkoopste tickets waren 197£. Ik heb 1 zitplaats kunnen scoren van 202£.
Omgerekend 250€ met alles van fees enzo erbij (20€ aan fees zeg 😵‍💫)

Maar was via de site van Aston Villa zelf, als tip gezien op facebook en snel de dag ervoor nog account op gemaakt.

Alleen zoek ik nu travel buddies want 2 dagen alleen naar UK, zo avontuurlijk ben ik niet 🤣🙈
Dit verzint ge toch niet

Ik sta waarschijnlijk redelijk alleen met die mening maar voor zulke affiche is €250 niet overdreven veel geld. Een dagticket voor een festival kost ook rond de €150 en daar krijg je nog niet de helft aan topnamen voor in de plaats.

Voor mij viel de datum in de enige week deze zomer dat ik met de vriendin op reis kan dus ik heb het niet geprobeerd maar ik had met plezier dat geld neergelegd om Tony Iomi nog eens op een podium te zien, Metallica als support te krijgen en Tom Araya nog eens te horen roepen.

Ik sta waarschijnlijk redelijk alleen met die mening maar voor zulke affiche is €250 niet overdreven veel geld. Een dagticket voor een festival kost ook rond de €150 en daar krijg je nog niet de helft aan topnamen voor in de plaats.

Voor mij viel de datum in de enige week deze zomer dat ik met de vriendin op reis kan dus ik heb het niet geprobeerd maar ik had met plezier dat geld neergelegd om Tony Iomi nog eens op een podium te zien, Metallica als support te krijgen en Tom Araya nog eens te horen roepen.
Tuurlijk maar ik kan gewoon niet om met al die lijken die uit de kast vallen. Ozzy die al op voorhand zegt "ik zit in een rolstoel" cava nog want dat is voor de voorverkoop en dan kan je nog zelf beslissen. Maar na de uitverkoop beginnen met "een hele show gaat waarschijnlijk niet lukken" sorry maar dan zou ik mij int zak gezet voelen.

Ik denk eigenlijk, gezien het gigantisch aantal namen op de affiche, dat je u aan een soort van Live Aid moet gaan verwachten. Met zo'n 20-25 minuten per band en dan een hoop medley's met verschillende artiesten ertussen.

Tuurlijk maar ik kan gewoon niet om met al die lijken die uit de kast vallen. Ozzy die al op voorhand zegt "ik zit in een rolstoel" cava nog want dat is voor de voorverkoop en dan kan je nog zelf beslissen. Maar na de uitverkoop beginnen met "een hele show gaat waarschijnlijk niet lukken" sorry maar dan zou ik mij int zak gezet voelen.
goh ge weet toch ook op voorhand dat ge niet gaat voor kwaliteit maar om een levende legende bezig te zien.

Heb 20 jaar geleden The Rolling Stones gezien het was de moeite omdat het de Stones waren, maar om te zeggen dat het kwalitatief was, was iets anders.

In 2010 nog Jerry Lee Lewis gezien op het podium in Antwerpen. Die was ook niet bepaald kwiek meer maar 't was wel memorabel en die sloot af met zijn achterwerk op de piano alvorens terug te strompelen naar backstage.

Ik denk eigenlijk, gezien het gigantisch aantal namen op de affiche, dat je u aan een soort van Live Aid moet gaan verwachten. Met zo'n 20-25 minuten per band en dan een hoop medley's met verschillende artiesten ertussen.

Das ook mijn gedacht, het zijn ook gewoon te veel bands op korte tijdspanne (12u tot 23u) om allemaal volwaardige sets te spelen.
En dan heb je de waslijst aan aparte artiesten nog geen plek gegeven...

Iedereen die de R&R Hall of Fame gezien heeft van Ozzy weet dat hij geen lange tijd meer kan zingen. Dus in die zin voel ik me niet int zak gezet.

Vandaag nog maar eens een klets namen erbij trouwens:
Signing up to help say goodbye to Ozzy Osbourne and Black Sabbath are new additions Guns N’ Roses, Tool and Rival Sons, plus host – and Hollywood megastar – Jason Momoa – and the likes of Chad Smith, Andrew Watt and Dave Ellefson joining the all-star band.

Das ook mijn gedacht, het zijn ook gewoon te veel bands op korte tijdspanne (12u tot 23u) om allemaal volwaardige sets te spelen.
En dan heb je de waslijst aan aparte artiesten nog geen plek gegeven...

Iedereen die de R&R Hall of Fame gezien heeft van Ozzy weet dat hij geen lange tijd meer kan zingen. Dus in die zin voel ik me niet int zak gezet.

Vandaag nog maar eens een klets namen erbij trouwens:
Signing up to help say goodbye to Ozzy Osbourne and Black Sabbath are new additions Guns N’ Roses, Tool and Rival Sons, plus host – and Hollywood megastar – Jason Momoa – and the likes of Chad Smith, Andrew Watt and Dave Ellefson joining the all-star band.
Dave Ellefson, dan vermoed ik dat Mustaine nog zal ontbreken. Een big four reunie had ik nog wel cool gevonden. Tool zou ik ook nog wel cool hebben gevonden, Axl Rose kan het ook niet meer dus GnR had ook niet gehoeven.

Voor mij was de vorige undercard eigenlijk al indrukwekkend genoeg. Tool is mooi meegenomen, zal iets anders zijn dan hun show op graspop

Axl is gewoon nog in de buurt van hun optreden de week ervoor in Villa Park, maar die kan het idd niet meer...

Momoa toch wel de celebrity die zijn naam en faam gebruikt voor de dingen waar ik ze ook voor zou gebruiken 😅
Laatste Slayer show binnen geraakt, backstage bij Metallica en nu dit.

Terug
Bovenaan