Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield
Well-known member
20 nieuwe namen voor Werchter
www.rockwerchter.be
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Linkin Park, Fontaines, Amyl en Deftones zijn de musts. Iggy Pop en While She Sleeps een misschien en verder afwachten.Nice, De La Soul! Ziet er een zeer leuke dag uit.
Ik stel mij vooral de vraag of Carpenter gaat meekomen want sinds Covid lijdt die aan reisangst en niet meer buiten Amerika gespeeld. Is ook anti vax dus die combo slaagt ook wel allesIk ga redelijk kwaad worden als Deftones niet gewoon zaalshows gaat doen ook. Dat is verdomme al 15 jaar geleden hier in België.
Ja die ziet ze helaas vliegen sinds een jaar of 5... Frustrerende band om fan van te zijn momenteelIk stel mij vooral de vraag of Carpenter gaat meekomen want sinds Covid lijdt die aan reisangst en niet meer buiten Amerika gespeeld. Is ook anti vax dus die combo slaagt ook wel alles

Monkey3 live is ook altijd leuk. Misschien kom ik ook wel voor een dagje!Niemand minder dan Focus en Gong zijn headliner zijn op Down The Hill (23/8)!
Ken ik niet, maar ik ben wel benieuwd. Ben nog aan het twijfelen om terug 2 dagen te gaan of enkel die dag.Monkey3 live is ook altijd leuk. Misschien kom ik ook wel voor een dagje!
Soort van zware, instrumentale Pink Floyd met heerlijke solo's. Geweldige live band.Ken ik niet, maar ik ben wel benieuwd. Ben nog aan het twijfelen om terug 2 dagen te gaan of enkel die dag.
Ja, live moet inderdaad benadrukt worden. Hun studio albums vind ik maar niets. Live al 3x gezien en telkens erg van genoten.Soort van zware, instrumentale Pink Floyd met heerlijke solo's. Geweldige live band.
Het was leuk/nostalgisch.Strakke show in Vorst. Skin Parrot was een tegenvaller, vooral vocaal. Power Trip dan weer wel volledig on point en ook de nieuwe zanger kan echt wel mee. Pantera was ook echt wel zalig. Goeie setlist, band on point en het haalde alles uit deze tribute/reunietour dat er uit te halen viel.

Waar ik zat viel geluid nog wel echt goed mee. Juist dat duet op I'm broken ging de mist in.Het was leuk/nostalgisch.
Toch een paar bedenkingen gehad.
-Het geluid was met momenten slecht.
-Zakk gaf iets te veel zijn eigen interpretatie.
-Het herdenkingsmoment was tof om te zijn. Maar de speech eronder kwam (na de zoveelste show) er iets te gemaakt uit.
-clean vocals gaan niet meer. Nostalgia is a false prophet wordt er al eens gezegd.
Zeker als je ze ooit live gezien hebt voor de split.
Los daarvan zal ik ze terugzien de volgende keer ze komen![]()
Ja zo leek het met momenten.Waar ik zat viel geluid nog wel echt goed mee. Juist dat duet op I'm broken ging de mist in.
Herdenking inderdaad wel wat weird. Tijdens Floods leek het alsof Anselmo om vergiffenis vroeg voor zijn wandaden uit het verleden.
Also hoe duur was die merch? 60 euro voor nen t-shirt, wie geeft dat er aan.Ja zo leek het met momenten.
This Love was anders ook vals.
Ik had per ongeluk loge plaatsen. Geluid op zich viel wel mee. Maar de drum zat niet helemaal goed. Het was soms wat chaotisch.