Crock
Member
Nice, precies een hele nieuwe lading namen, want bdrmm en Orla Gartland zijn ook instabuys hier.Net gezien dat Heartworms en Osees naar Botanique komen
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nice, precies een hele nieuwe lading namen, want bdrmm en Orla Gartland zijn ook instabuys hier.Net gezien dat Heartworms en Osees naar Botanique komen
Hyped voor de nieuwe bdrmm!Nice, precies een hele nieuwe lading namen, want bdrmm en Orla Gartland zijn ook instabuys hier.
ik was vooral ook enorm onder de indruk van het voorprogramma, WunderhorseFontaines DC vrijdag in Vorst was ook dik in orde. Nieuwe nummers komen live toch ook wel hard binnen.
Staat toch ook echt op mijn bucketlist!Gisteren naar Wardruna gaan kijken in het Koninklijk Circus. Zoals gewoonlijk waren ze weer echt goed. Altijd een beetje wegdromen met hen.
Ik vind het eigenlijk ook super leuk dat ze geen support meenemen.
Ik was nog nooit in de zaal geweest en ik vind het toch heel aangenaam. We zaten van boven op het balkon wat eigenlijk best wel leuke plaatsen waren.
Enkel mensen die te laat binnenkomen zijn wel enorm storend in zo'n zaal. Eigenlijk zouden ze net zoals bij theatervoorstelling mensen die te laat zijn geen toegang meer mogen geven.
Zondag nog een keertje naar Wardruna maar dan in Utrecht.
Staat toch ook echt op mijn bucketlist!
Deze periode kwam slecht uit, maar volgende keer toch wat beter in het oog houden. Volgens mij stonden ze paar jaar terug nog in het Rieverenhof…
Is dat niet omdat hij gaat touren met de Sex Pistols?Vrijdag dan naar Rijsel gereden voor Frank Carter & The Rattlesnakes. Zou ik normaal te ver vinden om naartoe te gaan maar door de recente mededeling dat ze ermee stoppen (voorlopig) toch maar snel tickets gekocht. Nooit een artiest gezien die zo veel energie op het podium (en tussen het publiek) brengt.

Ja inderdaad; Maar geen idee hoe dat gaat lopen natuurlijk en of hij dan toch terug met The Rattlesnakes gaat werken. Laat ons hopen van welIs dat niet omdat hij gaat touren met de Sex Pistols?
Was dat niet vnv?Gisteren naar een deeltje van mijn jeugd gaan horen in Trix bij het Yellowcard optreden.![]()
Jazeker, want ik ga er naar toe! Maar het was zo snel uitverkocht dat er een tweede datum volgde.Was dat niet vnv?

Aha didn't know. Ik kan volk die ook vnv gaat, vandaar.Jazeker, want ik ga er naar toe! Maar het was zo snel uitverkocht dat er een tweede datum volgde.![]()
Machtig. Hoe was het?Gisteren naar een deeltje van mijn jeugd gaan horen in Trix bij het Yellowcard optreden.![]()
Waren 2 avonden. Beide uitverkochtWas dat niet vnv?
Een nostalgische trip is vaak leukMachtig. Hoe was het?
optreden was goed maar nu ook niet fenomenaal ofzo.