Live muziek & optredens

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20240214_95250627

Nu er weer 1 maal per jaar een concert mag georganiseerd worden op het Sint-Pietersplein in Gent, droomt concertorganisator GreenHouse Talent van 1 specifieke artiest: Tom Waits.

Yes please! Stel u dat even voor...

200w.gif

Walgelijke evolutie van ticketprijzen.
Hoewel ik ze jaren terug in Dessel zag en nu misschien nog es wil zien gaat dit er los over. Dat ze het maar steken waar de zon niet schijnt.
Idd, ik heb ze ook in Dessel gezien, was wel een zot feestje, maar 320€ voor 2 tickets gaat er zwaar over. We gaan hier ook naar Amerikaanse toestanden, het enige dat telt is meer winst.

Idd, ik heb ze ook in Dessel gezien, was wel een zot feestje, maar 320€ voor 2 tickets gaat er zwaar over. We gaan hier ook naar Amerikaanse toestanden, het enige dat telt is meer winst.
Dat dit dan juist nog in het weekend van Alcatraz valt is ook wel jammerlijke zaak.

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20240214_95250627

Nu er weer 1 maal per jaar een concert mag georganiseerd worden op het Sint-Pietersplein in Gent, droomt concertorganisator GreenHouse Talent van 1 specifieke artiest: Tom Waits.

Yes please! Stel u dat even voor...

200w.gif
Is dat een .gif van Tom Waits na zijn optreden op het Sint-Pietersplein? Daar spelen is slecht voor de gezondheid, vraag maar aan Leonard, Ennio en Prince. :unsure:

Is dat nu zo extreem? Ik volg het te weinig maar de prijzen van veel events of artiesten beginnen toch rap vanaf 100€ tegenwoordig.
Ik hoor prijzen van adele en taylor swift +200€ etc
Het is nu niet dat er nog veel kansen gaan komen om ac/dc aan het werk te zien.
Mijn tickets zijn binnen allesinds.

Tickets zijn ook binnen hier, gezien hun leeftijd kant goed de enige keer zijn dak ze zie des te meer een rede om er van te genieten en 2 uur los te gaan. (En ja ik weet het in het rusthuis is kijken naar bejaarden gratis :unsure: )

Laatst bewerkt:
Is dat nu zo extreem? Ik volg het te weinig maar de prijzen van veel events of artiesten beginnen toch rap vanaf 100€ tegenwoordig.
Ik hoor prijzen van adele en taylor swift +200€ etc
Het is nu niet dat er nog veel kansen gaan komen om ac/dc aan het werk te zien.
Mijn tickets zijn binnen allesinds.
Goh, gezien alles uitverkocht geraakt veronderstel ik dat de kopers hun willingness-to-pay voor zo'n concerten echt zo hoog ligt. Als het uitverkocht geraakt, lijkt het me gewoon een goede marktprijs.

Had heel graag ACDC nog eens live gezien, want gezien hun leeftijd misschien een van de laatste keren in België.

Maar echt wtf, 159 euro voor een ticket.
Sorry maar die prijzen zijn echt niet meer ok.
Ik verschoot er ook van. Dat is op enkele kilometers hier vandaan, maar ik was toch al veel te laat om tickets te boeken. AC/DC heb ik gezien toen ik nog studeerde in Antwerpen - dat zal rond 2007 zijn geweest? Wel de moeite om eens te zien (ermee opgegroeid en het is toch een grote naam), maar om daar nu 159 euro voor te betalen ...

Nu woensdag naar The Last Dinner Party in de Botanique en 8 maart naar Dead Poet Society in de Trix. :coolbrows:

Mensen die vandaag naar Enter Shikari gaan in de AB?

Geluid bij Fever 333 was rommelig maar hun energie maakte veel goed zoals altijd.

Enter Shikari was top! Strak gespeeld en gezongen, stevig tempo en visuals die voor een meerwaarde zorgen.

Vrijdagavond naar The Classic Rock Show geweest in Eindhoven. Topavond vol hits van vroeger (o.a. Shoot To Thrill, Hotel California, Whole Lotta Love, Bat out Of Hell, Carry On Wayward Son, Run To The Hills, Freebird, ...) die supergoed gebracht werden, zowel muzikaal als qua zang.

Terug
Bovenaan