Live muziek & optredens

vanavond voor het eerst eens naar lokerse feesten. SuperVIP arrangement via het werk, ben eens benieuwd hoeveel je dan effectief van de optredens kan zien ook, tussen het 4 gangen diner door :D

Blur was echt top, ze hadden er zin in. Geniaal optreden en setlist.

Publiek was immens saai vond ik :unsure: teleurstellend.

The narcissist was wel echt slecht gespeeld :p

Blur was echt top, ze hadden er zin in. Geniaal optreden en setlist.

Publiek was immens saai vond ik :unsure: teleurstellend.

The narcissist was wel echt slecht gespeeld :p

Zo slecht was The narcissist op een paar foutjes na echt niet. Laat het ons aan de wat jolige sfeer tussen Albarn en Coxon wijten.😅

Tender was wel magistraal goed gespeeld. En ja, dat publiek...dat is precies eigen aan de Lokerse Feesten, die komen pas wakker bij de grootste hits die ze herkennen. Je kon ook echt niet draaien of keren.

Blur was dik in orde. Het was geen feilloos concert (opener te stil + The Narcissist), maar ze hadden er goesting in en mooie setlist (al hoopte ik misschien wel nog op Out Of Time).

Het was wel druk en weinig plaats, en ik ben ook helemaal geen fan van het cashless betaalsysteem met die kaart.

Hot Chip vond ik niet slecht, maar kan wel een cursus bindteksten gebruiken, want zo helemaal geen bindteksten is het toch ook niet.

Voor Brutus en EC?
EC. Ze gaat daarop gaan lopen en op die manier vond ze het wel eens plezant om mee te komen. 't Zal wel meevallen, vorig jaar heb ik ze kunnen overtuigen om mee te gaan naar Slipknot. Brutus staat volgende week op PKP, dus we zullen nog zien waar we ze gaan bekijken.

Alé, veel BG'ers op Alcatraz. Spreek me gerust aan, dan drinken we samen een pint. Ik draag een zwarte t-shirt.

Combi, incl pre-party vanavond.
Aangezien ik zelfs op graspop met mijn opvallend hemd niet herkend wordt gaat het nu gewoon onmogelijk worden ma kzal het meest opvallende dan zetten: Obituary - Cause of Death tattoo op mijn ene scheen en Bolt Thrower logo op mijn andere kuit (veel plezier met naar mensen hun benen te kijken!)

Voornamelijk Swamp en af en toe iets Belgisch en wat heavy/thrash kijken in Morgue en Main. En EC uiteraard!

Terug
Bovenaan