Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Idd. Als ik reactie krijg van kid weet ik of ik nog 1 over heb of niet. Indien het ticket weg is wil ook voor jou ticketswap in de gaten houdenGaat over idles vermoed ik? Als er iemand nog aan een ticket kan geraken stel ik mij schaamteloos kandidaat want mij lukt het voor geen meter.
En Monkeys zelf, hoe waren die? Nieuwe nummers gespeeld?Gisteren Pukkelpop geweest en onder andere Oskar en de Wolf meegepikt. Jezus Christus wat een inspiratieloze monotone bucht was me dat. En iedereen maar dansen en springen terwijl ik het ene lied niet kon onderscheiden van het ander. Zo enthousiast als ze waren, zo mak waren ze tijdens de Arctic Monkeys. Spijtig.
Ik kende twee nummers niet, dus het kan zijn dat ze ofwel uit mijn geheugen zijn verdwenen, ofwel nieuw waren.En Monkeys zelf, hoe waren die? Nieuwe nummers gespeeld?
Ik was eventjes semi van de aardbol verdwenen, maar geen probleem dat deze naar Jorre gaat. Ik zal er nog wel geraken.Idd. Als ik reactie krijg van kid weet ik of ik nog 1 over heb of niet. Indien het ticket weg is wil ook voor jou ticketswap in de gaten houden

Ik hou het in de gaten voor jou. Vandaag zijn er nog redelijk wat tickets gepasseerd.Ik was eventjes semi van de aardbol verdwenen, maar geen probleem dat deze naar Jorre gaat. Ik zal er nog wel geraken.![]()
Komt goed, ik regel het zelf wel!Ik hou het in de gaten voor jou. Vandaag zijn er nog redelijk wat tickets gepasseerd.

Ben ook aan 't twijfelen. Ze waren de max op Alcatraz.Hopla, tickets voor Electric Callboy zijn binnen![]()
Heb ze nu twee keer nipt gemist, zowel hier als op Jera. Moet ze dringend nog eens zien voor ze te groot zijn. Als het al niet te laat is.Ben ook aan 't twijfelen. Ze waren de max op Alcatraz.