mIrReN
Active member
Koko, LondenWaar was dat?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Koko, LondenWaar was dat?
Waar kan ik de meest recente setlists vinden van Metallica?
Vrijdag naar Werchter. Al de rest geen enkele interesse behalve Sum 41, maar die zal ik missen wegens te vroeg.
Waar kan ik de meest recente setlists vinden van Metallica?
Vrijdag naar Werchter. Al de rest geen enkele interesse behalve Sum 41, maar die zal ik missen wegens te vroeg.

Thx!![]()
Metallica Setlist at Hellfest 2022
Get the Metallica Setlist of the concert at Val de Moine, Clisson, France on June 26, 2022 from the European Tour 2022 Tour and other Metallica Setlists for free on setlist.fm!www.setlist.fm
Deze was in Hellfest eergisteren![]()
Jammer dat Trapped Under Ice er is af gevallen. Zo'n underrated nummer imo.Whiplash en dan Creeping Death, krijg nu al kippevel
Kan nog altijd terugkomen, weet maar nooit.Jammer dat Trapped Under Ice er is af gevallen. Zo'n underrated nummer imo.
Ik hoop trapped, fade en harvester. Welcome home al gehoord in 2017 en van no leave clover ben ik niet zo een fan. Ook wel content dat ze niet meer iets lokaal coverenMetallica varieert in hun setlist,natuurlijk staat het merendeel vast,maar ik geloof dat ze telkens 3 of 4 nummers vervangen tov vorig optreden.
Nothing Else Matters werd tijdje niet meer gespeeld,sinds 19 juni wel blijkbaar.
Ik hoop,The Unforgiven, Welcome Home (Sanitarium),Fade To Black en Harverster Of Sorrow te mogen aanhoren.
Heb dit nog nooit live gehoord, daar kijk ik dan wel weer naar uit.Ik hoop trapped, fade en harvester. Welcome home al gehoord in 2017 en van no leave clover ben ik niet zo een fan. Ook wel content dat ze niet meer iets lokaal coveren
Dirty Window stond ook op enkele voorbije playlists. In Brussel een paar jaar terug zat St. Anger erbij.Unpopular opinion: ik zou ook wel graag eens iets horen van St.Anger. Door dat album in contact gekomen met Metallica. I know, de die hards verklaren mij zot, but I don't give a fuck.
Nog eventjes maar toch al mijn tickets voor Bruce Springsteen besteldvorige keer was echt geniaal