Bl4ckj4ck666
New member
Hallo,ik heb deze router aangeschaft om te gebruiken samen met een vpn nl. nordvpn.
Nu kon je de router kopen dd-wrt geflashed,maar dat was in Amerika en omdat ik geen visa
heb,heb ik de router hier gekocht en zelf dd-wrt geflashed.
Nu las ik dat je de router op de pc moet aansluiten en zo naar de site van dd-wrt en zo flashen.
Dus zo gezegd zo gedaan.
Maar nu...Ik weet niet wat ik allemaal moet invullen van nordvpn,heb op youtube een filmpje gezien
en zo gedaan maar werkt niet?
En als dat gelukt is wat moet je dan doen?
De router op de modem aansluiten en het signaal van de modem afzetten ppoe of zoiets en dan...
Iemand die dit desnoods kan doen tegen betaling?
Ik weet niet of deze vraag terecht is of in strijd met de regels dus hierbij sorry indien niet gepast.Mvg
Nu kon je de router kopen dd-wrt geflashed,maar dat was in Amerika en omdat ik geen visa
heb,heb ik de router hier gekocht en zelf dd-wrt geflashed.
Nu las ik dat je de router op de pc moet aansluiten en zo naar de site van dd-wrt en zo flashen.
Dus zo gezegd zo gedaan.
Maar nu...Ik weet niet wat ik allemaal moet invullen van nordvpn,heb op youtube een filmpje gezien
en zo gedaan maar werkt niet?
En als dat gelukt is wat moet je dan doen?
De router op de modem aansluiten en het signaal van de modem afzetten ppoe of zoiets en dan...
Iemand die dit desnoods kan doen tegen betaling?
Ik weet niet of deze vraag terecht is of in strijd met de regels dus hierbij sorry indien niet gepast.Mvg