Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb hem besteld, komt normaal vrijdag binnen.Gaat iemand deze nog spelen voor MH: Wilds?
Ik ga deze beiden tegelijk spelen. MH Wilds is niet echt iets om uren aan een stuk te spelen. Als ik geen zin heb in hunts dan doe ik welYakuza ( of 1 van de andere games op de backlogGaat iemand deze nog spelen voor MH: Wilds?
).Ah dat vind ik dan net wel, MH is zo wa een grind game dat ik net wel uren kan spelenIk ga deze beiden tegelijk spelen. MH Wilds is niet echt iets om uren aan een stuk te spelen. Als ik geen zin heb in hunts dan doe ik welYakuza ( of 1 van de andere games op de backlog).

Ja, in het begin zal ik ook wel de neiging hebben om dat veel te spelen.Ah dat vind ik dan net wel, MH is zo wa een grind game dat ik net wel uren kan spelen![]()
Maar Yakuza is gewoon te leuk om dingen neer te meppen en hun gek verhaal. Kan ik perfect spelen als ik te moe ben om goed te focussen op MH:Wilds. Idem, is een veel kortere game zoals die Gaiden game. Ik twijfel ook nog steeds om deze voor MH nog te starten xDPerfect mijn ding dit, gelezen dat verhaal ook korter is (vinden ze negatief, ik net positief lol).