Like a Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii

Demo uitgespeeld en het ziet er weer dik in orde uit.

Schip gevechten is ook tof gedaan dat je het grote zicht hebt en dan ook vanaf je eigen positie kan kijken en je crew kan helpen.

De vechtstijlen zijn tof om te gebruiken.

Ik ben aan het twijfelen omdat het zo kort is op MH, maar het spel zelf is ook wel kort, maar ik heb ook heel wat voorgaande games nog niet gespeeld en weet dus niet of ik er beter niet mee wacht daarom.

Ik ga deze beiden tegelijk spelen. MH Wilds is niet echt iets om uren aan een stuk te spelen. Als ik geen zin heb in hunts dan doe ik welYakuza ( of 1 van de andere games op de backlog 🥲 ).
Ah dat vind ik dan net wel, MH is zo wa een grind game dat ik net wel uren kan spelen :p

Ah dat vind ik dan net wel, MH is zo wa een grind game dat ik net wel uren kan spelen :p
Ja, in het begin zal ik ook wel de neiging hebben om dat veel te spelen. :D Maar Yakuza is gewoon te leuk om dingen neer te meppen en hun gek verhaal. Kan ik perfect spelen als ik te moe ben om goed te focussen op MH:Wilds.

Moet natuurlijk wel eerst nog zien of MH:Wilds wat deftig gaat draaien want de beta performance was niet echt schitterend. Benchmark tool is alleszins goed maar als het niet goed draait dan refund ik het wel tot er wat updates zijn gebeurd.

Hier vooral voor die crazy mini-games haha, ik zal daar weer meer tijd aan verspillen dan aan de story.
En deluxe editie gekocht via third party seller voor goedkopere prijs dan de gewone editie op steam :)
(instantgaming)

Ik lees net wel in verschillende artikels dat er maar 5 chapters zijn en we door de story zitten op max 15 uurkes.
Dat is wel een serieus verschil met de andere Yakuza games die minstens het dubbele aan story chapters hadden.

Laatst bewerkt:
En hoe vinden diegene die het spelen en vertrouwd zijn met de andere yakuza games?
Ik amuseer me er mee maar tis toch over de hele lijn stukken minder dan bijvoorbeeld de vorige versie.
Zowel graphics, sound als camera handeling vind ik niet zo lekker als de vorige versie van yakuza.

Ik vind heel het ship gedoe eigenlijk ook maar wat opvulling voor de rest van het spel.
Veel meer dan weer eens 2-4 schepen kelderen en eens landen op een eiland om daar snel een paar kerels te vloeren is er eigenlijk niet aan he.
Ik heb er een enorm skull and bones gevoel bij.
Eens je die laser kanonnen hebt, en die had ik al heel snel door het vele geld dat je krijgt van bounties in honolulu, zink je alles super vlot.
En de meeste tijd speel je wellicht, net zoals mij toch in Honolulu. Wat dan nog eens identiek dezelfde map is als in het vorige spel.

Ik ben nog maar 16 uur ver, zit al aan chapter 4 en heb zo goed als alle side quest en sub stories (24) die zich tot nu toe aanbieden in Honolulu gedaan.
Ook al aan 30/30 bond met tiger boy die steeds achter ja aan loopt (ook zucht).
Cooking al op level 38.
En ik zit ook al aan 160 'friends' en 60 crew members.
Voor die crew members maakt het precies ook niet veel uit in welke slots je ze steekt, ik heb dat random gedaan en nog geen hinder ondervonden.

Ik wist op voorhand wel dat dit spel een stuk korter ging zijn, maar ik zit nu al op het punt dat ik eigenlijk niet naar nog veel nieuwigheden uitkijk in het spel. En al goesting krijg om de vorige opnieuw te spelen, die ik niet uitgespeeld heb.

Ik zit er door (normal mode), pirate level max, alle boot upgrades, alle skill upgrades, alle side/sub quests.
Alle boarding slot unlocked en allemaal filled met grade A crew.
+- 30 uurkes steam gameplay time.

Enkel niet al die colloseum quests heb ik gedaan.
En de delivery quest line heb ik ook niet afgewerkt. (met dat fietske)
En spelen voor enkel achievements doe ik eigenlijk nooit.

Het was leuk maar toch zijn er betere yakuza's :)

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan