Lies of P

Lies of P

Zijn er nog die voor de platinum gaan en een bepaalde aanpak voor ogen hebben?
Enige nadeel is dat dit me aanzienlijk veel meer tijd gaat kosten en tegenwoordig de tijd kostbaarder en kostbaarder is xD
Hey BB, laat het eens. Het is ok een game gewoon uit te spelen hé. Beetje ruimte overlaten voor al de rest is ook goed . Klinkt bijna compulsief bij u :p

Hey BB, laat het eens. Het is ok een game gewoon uit te spelen hé. Beetje ruimte overlaten voor al de rest is ook goed . Klinkt bijna compulsief bij u :p
Beetje maar xD

Nene, het ding is ik doe da oprecht graag en bij sommige games vind ik de extra challenge net leuk, het nadeel is gewoon dat ik zo veel games heb die ik wil spelen dat ik dus moet kiezen en delen, alles spelen maar alles snel droppen, of niet alles spelen maar wel van bepaalde games extra lang genieten.

Der zijn effectief games die ik gewoon speel en niet complete hoor, als ook omgekeerd op Switch zijn er ook games die ik helemaal complete, terwijl daar zelf geen trophies ofzo zijn, dat is dan gewoon omdat ik van dat spel geniet en er alles wil uit halen. Het is dus niet dat ik mezelf iets op leg ofzo, tis eerder dat mijn brede interesse in veel games, het zijn van een vader en iemand die graag uitgebreid dingen speelt totaal niet hand in had gaan, dus het dilemma is er wel vaak... :s

Is dat eigen aan dit soort games dat je niet kan saven? Is nu al de 4de keer dat ik het 1ste level opnieuw moet doen omdat ik bij die eerste deftige enemy er iedere keer aan ben. :unsure: . Leuk spel maar als dat de opzet is voor dergelijke games zal het helaas niets voor mij zijn .
Dit was ik 3 jaar geleden na het al meermaals beginnen aan bloodborne. 😅 Ik heb toen een YouTube filmpje gezien met wat basic uitleg en de guide om de eerste shortcut te openen en dan was ik vertrokken.
Er is niet zoiets als “checkpoints” bij deze games, niet in de zin van begin alles opnieuw vanop dit punt.

Heel kort door de bocht kan je vaak 80% van de enemies gewoon voorbij lopen naar het volgende gebied, bazen excluded natuurlijk. Bij deze games doe ik meestal elke enemy maar 1x tenzij het anders moet of ze goeie xp geven. Progressie maak je door een volgend “checkpoint” te vinden of door een shortcut te openen waardoor je een stuk van de weg naar de volgende “checkpoint” kan afsnijden.

Lies of P is toch wel een stuk moeilijker dan gedacht.

Nooit Sekiro of Bloodborne gespeeld dus kan het niet vergelijken maar het is stukken moeilijker dan DS3 & ER imo.
Ik zit vast inside the house on elysian boulevard, daar raak ik niet voorbij één van die Krat Police Baton Officers

Lies of P is toch wel een stuk moeilijker dan gedacht.

Nooit Sekiro of Bloodborne gespeeld dus kan het niet vergelijken maar het is stukken moeilijker dan DS3 & ER imo.
Ik zit vast inside the house on elysian boulevard, daar raak ik niet voorbij één van die Krat Police Baton Officers
Bedoel je die na de ladder naar beneden ? Die zelfde smeerlap van in de demo geweest ?

Die inderdaad, ik focus vooral op perfect guards maar die breken zijn stance zo goed als nooit.
Der is meer ne soort onzichtbare buildup, met dat ik daar nu aan denk vind ik dat zelf mss een beetje jammer. In Sekiro zag je die stagger meter omhoog gaan en ook wanneer hij zakte als je lang niet aanvalt of je zelf wat slagen kreeg. Nu bij LoP weet je dat er ook een soort gelijke mechanic is, alleen heb je visueel geen indicatie van wanneer deze er komt en hoe ver je er af zit. Je ziet het alleen als het er effectief is.

Maar je kan ze niet makkelijk farmen of oneindig kopen?
Dat niet, ze droppens soms wel van vijanden, net zoals andere throwable items, maar echt genereus is het spel niet. Heb gisteren vb even zitten farmen voor die thermite grenades voor een latere boss en had er uiteindelijk slechts drie gekregen.
Of ze oneindig in stock waren weet ik niet meer, maar ik dacht van niet.

Dat niet, ze droppens soms wel van vijanden, net zoals andere throwable items, maar echt genereus is het spel niet. Heb gisteren vb even zitten farmen voor die thermite grenades voor een latere boss en had er uiteindelijk slechts drie gekregen.
Of ze oneindig in stock waren weet ik niet meer, maar ik dacht van niet.
Thx! Will need to git gud then :p

Terug
Bovenaan