the_fox
Well-known member
Oh nee, de voorspelde regen is gewoon iets vroeger. Doet niets af aan mijn punt dat je nog de hele voormiddag had die aangenaam was (en die ik ook zo benut heb).Mja, voor 12u lijkt het grootste deel van het westen al in de regen te zitten, wat vroeger is dan verwacht (per het KMI zou de regenzone het land pas tegen 12u bereiken).
Dat terrasje vanavond weet ik ook nog niet zeker, per het KMI:
Het zal dus echt afhangen van waar je bent of er wel een terrasje in zit, wederom ga je moeten rekenen op geluk.tegen de late namiddag en avond komt een nieuwe, mogelijk intensere, buienzone het land binnen uit Frankrijk. De kans op onweer is dan groter met lokaal intense regen.
En ja, ik zal vanavond wel zien. Is het terrasjesweer: top. Is het niet zo dan gaan we wel binnen zitten.
Volledige dag, sure, maar niet iedereen denkt zo in absoluten als jij om er toch maar een negatieve draai aan te geven. Ik had geen vrij maar toch nog buiten gezeten over de middag + terrasje na het werk + BBQ 's avonds. Ik heb ook van de goede dag genoten.Zij die gisteren vrij namen hebben de enige echte goede dag gehad.