Willy_Sommers_fan_account
Active member
Woensdag in de loop van de dat al afkoeling/verlossing. Zeker voor westen en centrum. Daarna lijkt er een klassieke zomerperiode aan te komen. Licht wisselvallig en 22 graden.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klopt, enkel morgen dinsdag 01/07 afzien met de hitte, vanaf woensdag al snel afkoeling. Dan een paar aangename zomerdagen en vanaf zondag tem volgende week woensdag wisselvallig met regelmatig neerslag. Wordt bevestigd door nieuwe run van EMCWF.Woensdag in de loop van de dat al afkoeling/verlossing. Zeker voor westen en centrum. Daarna lijkt er een klassieke zomerperiode aan te komen. Licht wisselvallig en 22 graden.
Laat die kwakkelzomer maar komen!![]()
Leugens!Ik wens het u toe
Druilerig, regenfrak aan op de velo, paraplu’s, wind en depressieve mensen.
Het is zomer : zon zon en warmte !! Het is verdorie winter in België tussen oktober en april.
Leugens!
In België is het herfst tussen oktober en april!
Een ideale zomer heeft voor iedereen wat wils zeker? Deze dagen is het voor de zotten die kunnen genieten van 35 graden of warmer, daarna is het genieten van het onweer en zalige temperaturen van een 24 graden. Af en toe wat regen, dan weer eens een periode. Zo'n uitgebalanceerde zomer, zodat het aantal klagers evenredig verspreid is over de ganse periode. Schurkt dat al niet een beetje aan tegen de wereldvrede?Ik wens het u toe
Druilerig, regenfrak aan op de velo, paraplu’s, wind en depressieve mensen.
Het is zomer : zon zon en warmte !! Het is verdorie winter in België tussen oktober en april.
Niemand geniet daar van. Het absurde is dat het de mensen zijn met airco thuis en op het werk die gaan roepen hoe geweldig 35 graden is.Deze dagen is het voor de zotten die kunnen genieten van 35 graden of warmer
Niet akkoord. De airco ligt hier thuis volop te draaien en ik vind 35 graden verre van geweldig. Alles boven 25 mogen ze van mij afschaffenNiemand geniet daar van. Het absurde is dat het de mensen zijn met airco thuis en op het werk die gaan roepen hoe geweldig 35 graden is.
Ik vind monsterfiles ook fantastisch, want ik ga met de fiets naar het werk. Beetje dezelfde insteek.

Idd, beetje zoals die extreme (maar ook super korte) hittegolf van juli 2019 met die +40° recordtemperatuur toen.We mogen al blij zijn dat het een mini hittegolf is van maar een 5 tal dagen met de zware piek enkel vandaag.
Wel en niet ... in ons nieuw klimaat minder uitzonderlijk dus. Ik bedoelde eerder dat zo een dagen per zomer 'meestal' wel beperkt zijn gelukkig. In onze regio toch, ocharme Zuid Europa de laatste jaren ...35 graden is ook niet meer uitzonderlijk, komt elke 3 zomers wel eens voor tegenwoordig
In het oude klimaat kwam dat 1 keer voor in de 10 jaar ofzo?