Lente & zomer 2025

Nog steeds zie ik mensen in truien / jassen rondwandelen. Fietsen tot daar nog aan toe.
Dat je dit doet in oktober met deze temperaturen kan ik begrijpen, want je komt van warm weer, maar nu moet het toch omgekeerd zijn?
Terug iemand met een muts. Het was een twintiger aan een hipsterbakker, dus niet echt verbaasd.
's Ochtends kan het nog fris zijn hoor, soms staat er ook een gemeen windje. Als je dan 's ochtends vertrokken bent met muts/jas....

Laat mensen eens de kleren dragen die ze willen dragen he :crazy:

Naar mijn gevoel is het 's namiddags in de zon al t-shirt weer, maar alleen dan.

Het is toch nog geen t-shirtweer?
In de zon wel, zeker na het middaguur. Een verblijf in de schaduw oké, dan versta ik het.
's Ochtends kan het nog fris zijn hoor, soms staat er ook een gemeen windje. Als je dan 's ochtends vertrokken bent met muts/jas....
Je kan nadien je muts en jas uitdoen. Dat zag ik ook nergens vreemd genoeg. Terwijl dat vroeger vaker voorviel, die jas / trui in de hand.
Dat viel me de afgelopen dagen ook op.

Ik hou mijn hart vast voor volgende week met temperaturen boven de 20°C en ik een muts op een hoofd zie :nono:.

In de zon wel, zeker na het middaguur. Een verblijf in de schaduw oké, dan versta ik het.

Je kan nadien je muts en jas uitdoen. Dat zag ik ook nergens vreemd genoeg. Terwijl dat vroeger vaker voorviel, die jas / trui in de hand.
Dat viel me de afgelopen dagen ook op.

Ik hou mijn hart vast voor volgende week met temperaturen boven de 20°C en ik een muts op een hoofd zie :nono:.
Goed dat jij niet woont waar ik woon, want dat is vlakbij de jodenbuurt in Antwerpen 😉

België wordt het nieuwe Spanje (qua temperaturen), mark my words. Plus in Spanje gewoon té warm, hier gewoon perfect :clap:

België wordt het nieuwe Spanje (qua temperaturen), mark my words. Plus in Spanje gewoon té warm, hier gewoon perfect :clap:

Haha, nadat we bijna 2 jaar verzopen zijn in de regen zijn de eersten al weer daar om te zeggen dat het hier het nieuwe Saint-Tropez wordt (bij wijze van spreken).

Het enige dat we denk ik duidelijk zien is:
- De temperaturen liggen steeds hoger en hoger
- We krijgen vaker weerblokkades: lange periodes van aanhoudende regen, of aanhoudende droogte

Ik durf er mij niet over uit te spreken over welk weer we de komende jaren gaan krijgen. Het is goed mogelijk dat we volgend jaar weer verzuipen, of zelfs deze zomer al als de blokkades juist slecht liggen.

Ik durf er mij niet over uit te spreken over welk weer we de komende jaren gaan krijgen. Het is goed mogelijk dat we volgend jaar weer verzuipen, of zelfs deze zomer al als de blokkades juist slecht liggen.

Of nog eens een waterbom is ook niet uit te sluiten aangezien het al lang redelijk droog is.

Grappig hoe er na 3 dagen warm weer alweer geklaagd wordt.
Geen kritiek ofzo, enkel dat het toch maar weer toont wat een dankbaar onderwerp het weer is om over te klagen :rofl:

Terug
Bovenaan