LEGO Star Wars: The Skywalker Saga

Action PC PS5 PS4 XBOX SWITCH LEGO Star Wars: The Skywalker Saga

Ik kijk echt uit naar deze game Lego star wars is sowieso mijn favoriet :love: ( heb nog bonnen tw van 17.5€ liggen )
 
Iemand idee waar je deluxe editie nog kan bestellen voor ps5. Mijn pre order van 2 jaar geleden is geannuleerd door dreamland 😔
 
Da's wel heel erg van Dreamland, geen goede reclame

Ik heb tegen alle verwachtingen in nog een deluxe editie kunnen pre-orderen bij mediamarkt op 31 maart, maar nu staan ze ook niet meer op de site om te pre-orderen.
 
Komt er hier een BG review van? :D
Hopelijk vandaag dat het embargo verloopt, kan ik het vandaag nog pre-orderen in de winkel
 
Komt er hier een BG review van? :D
Hopelijk vandaag dat het embargo verloopt, kan ik het vandaag nog pre-orderen in de winkel
We hebben de code pas laat ontvangen, dus zal niet op tijd voor het verlopen van het embargo zijn.
 
The length of Lego Star Wars The Skywalker Saga when it comes to completing the story is about 16-20 hours. If you want to finish everything there is in the game, that playtime will almost double to roughly 35-45 hours, depending on how quickly you can solve puzzles, unlock the full list of characters and find collectibles.
 
ik ga het voor de switch kopen... grafisch gaat dat niet zoooo een denderend verschil maken?
 
ik ga het voor de switch kopen... grafisch gaat dat niet zoooo een denderend verschil maken?
Naar wat ik online lees is de lighting en texturing wel heel goed. Dus ik kan me voorstellen dat dat wel een groot verschil zal zijn tussen PS5/Xbox Series X en Switch.

EDIT: I NEED THIS GAME!
 
Switch is leuker voor de kindjes

net geordered zie

Bonus LEGO® Star Wars™: The Skywalker Saga Classic Obi-Wan Kenobi :woohoo:
 
Terug
Bovenaan