LEGO Star Wars: The Skywalker Saga

Action PC PS5 PS4 XBOX SWITCH LEGO Star Wars: The Skywalker Saga

Ziet er qua gameplay wel toffer uit.
Een flinke stap vooruit in vergelijking met de vorige LEGO-games.
 
Altijd dikke fun die LEGO games co-oppen met je kleine. Jammer genoeg is mijn zoon dit stilaan ontgroeid. Een van mijn beste game-herinneringen is toch The LEGO Movie videogame die ik op een maand tijd van start to Platinum gespeeld heb met mijn zoon toen die nog geen 5 was :D. Zijn pollekes waren nog te klein om een DualShock 3 deftig vast te houden dus de linker thumbstick bediende hij met duim en wijsvinger :D.
Wel een beetje zonde dat ze niet meer van de omgeving ook in LEGO bouwen. In deze trailer zie ik toch verschillende zaken die ze even goed in LEGO hadden kunnen modelleren. Dat was wel het leuke vaan The LEGO Movie Videogame, daar was uiteraard alles in LEGO gemaakt.
 
Altijd dikke fun die LEGO games co-oppen met je kleine. Jammer genoeg is mijn zoon dit stilaan ontgroeid. Een van mijn beste game-herinneringen is toch The LEGO Movie videogame die ik op een maand tijd van start to Platinum gespeeld heb met mijn zoon toen die nog geen 5 was :D. Zijn pollekes waren nog te klein om een DualShock 3 deftig vast te houden dus de linker thumbstick bediende hij met duim en wijsvinger :D.
Wel een beetje zonde dat ze niet meer van de omgeving ook in LEGO bouwen. In deze trailer zie ik toch verschillende zaken die ze even goed in LEGO hadden kunnen modelleren. Dat was wel het leuke vaan The LEGO Movie Videogame, daar was uiteraard alles in LEGO gemaakt.

Ja, maar daar was wel everything awesome he!
 
Laatst bewerkt:
Lego City Undercover vind ik voorlopig nog altijd de beste. Een hele stad om te verkennen, verhaal er in, super uitgebreid. Echt GTA voor kinderen. Daar mogen ze zeker een vervolg van maken voor mij(n zoon).
 
Jurassic world was voor mij de beste samen met vorige star wars, heb die op ps4,ps3 en vita uitgespeeld. De laatse lego game was denk ik lego the movie 2 die was echt niet zo goed. Enkel de harry potter reeks niet gespeeld
 
Voor mij Harry Potter and Lord of the rings/Hobbit. ( lotr fan dus gewoon de setting spreekt enorm aan)
Moet ze nog eens opnieuw spelen. :love:

Ondanks dat ik zo graag de lego games speel heb ik nog steeds undercover niet gespeeld :shy:
 
Terug
Bovenaan