Ontspanning LEGO Nintendo Entertainment System - NIB

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
16/04/2023 18:00

Squidward

Redacteur
iTrader: 100% (8/8)
Algemene informatie/specificaties
LEGO Nintendo Entertainment System Minimum = meeneem = €175
Nieuw/tweedehands
Nieuw
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Niet van toepassing
Ook elders te koop aangeboden
Neen
Verzending/afhaal
  1. Verzending
  2. Afhaling
Afhaallocatie
Kortrijk
Lego Creator Expert Nintendo Entertainment System minimum = meeneem = €175

Nieuw in doos

LEGO Super Mario 71374 bevat 2.646 stukjes.

Afmetingen tv: D 16 x L 23,5 x H 22,5 cm.

Verzending/afhaal: Beiden mogelijk
Afhaallocatie: Kortrijk
Verzending: enkel aangetekend

LEGO Super Mario 71374 bevat 2.646 stukjes.

Afmetingen tv: D 16 x L 23,5 x H 22,5 cm.

Indien je de Lego Mario figuur hebt, kan je deze met de set doen werken (reageert op de vijanden, obstakels en power-ups op het scherm terwijl het themadeuntje van de originele game wordt afgespeeld)

20728304-A220-4B7B-A540-EADA72ECF397.jpeg
 
Verkocht voor 175€, maar heb toch nog enkel vragen.

De set is nooit gebouwd en de doos is nog steeds dicht met alle stukken in de plastic gesloten zakken? Foto van de toestand van de doos bvb?

Ik vertrouw mensen op dit forum meer dan anderen op 2de hands bijvoorbeeld maar ik ben al eens opgelich met Lego dus vandaar mijn vraag. Is zeker niet persoonlijk.

Ik zou sowieso komen afhalen, ik ben af en toe wel in de regio van Kortrijk.
 
Verkocht voor 175€, maar heb toch nog enkel vragen.

De set is nooit gebouwd en de doos is nog steeds dicht met alle stukken in de plastic gesloten zakken? Foto van de toestand van de doos bvb?

Ik vertrouw mensen op dit forum meer dan anderen op 2de hands bijvoorbeeld maar ik ben al eens opgelich met Lego dus vandaar mijn vraag. Is zeker niet persoonlijk.

Ik zou sowieso komen afhalen, ik ben af en toe wel in de regio van Kortrijk.
Jazeker, aangekocht in februari 2022 en moet toegeven dat ik hem nooit ga bouwen en voor zoons is het te moeilijk. Je mag deze ook langs alle kanten inspecteren, absoluut geen probleem. Als je een idee hebt van een datum/tijdstip, zeg maar. Staat nergens anders dus is ook niet dat je op 123 hier moet staan.
Edit: foto’s van doos geen probleem, kan ik je morgen pm’en (nu is het donker 😳)
 
QR is geen probleem, volgens Mr S, dus dat moet lukken. Onze uren zijn elke week een beetje anders - ik geef ook inhaallessen aan klassen die stage hadden - maar deze week past:

maandag tussen 12u en 15u
dinsdag na 15u
woensdag na 11u
donderdag tussen 10u en 15u
vrijdag tussen 10u en 14u

Edit: adres in pm 🫣
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan