Laptops Legion 5 pro (nieuw in de doos)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
20H00 12 sept

ghosterror

Member
iTrader: 98% (41/42)
Algemene informatie/specificaties
Lenovo Legion 5 pro
Nieuw/tweedehands
Nieuw
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Ja
Ook elders te koop aangeboden
Ja
Verzending/afhaal
  1. Verzending
  2. Afhaling
Afhaallocatie
Bornem
Lang verhaal kort: Na lang twijfelen die besteld en nu dat die geleverd is terug twijfel... Daarom de Box nog dicht en geseald gelaten.
Of te wel stuur ik die terug, of verkoop ik die...

Lenovo Legion 5 pro (nieuwste model)
Processor AMD Ryzen™ 7 5800H
Besturingssysteem Windows 10 Home
Beeldscherm 16" QHD (2560 x 1600) IPS, 16:10, 500 nits, 165 Hz/3 ms responstijd, 100% sRGB, door VESA gecertificeerde DisplayHDR™, geschikt voor Dolby Vision™, NVIDIA® G-SYNC®, AMD Freesync™
Geheugen 32 GB
Batterij: 80Wh
  • Tot 8 uur*
  • Rapid Charge Pro
Opslagruimte: 1 TB M.2 NVMe PCIe-SSD ( plaats voor 1 M.2 extra )
Grafische kaart
  • NVIDIA® GeForce RTX™ 3060-laptop-GPU, 6 GB GDDR6, vermelde max. kloksnelheid 1425 MHz, daadwerkelijke max. kloksnelheid 1702 MHz, max. vermogen grafische kaart 130 W

Audio 2 x Harman®-luidsprekers van 2 W met Nahimic-audio

Camera 720p met E-schuifknop

Afmetingen (b x d x h) 21,7-26,85 mm x 356 mm x 264,2 mm

Gewicht Vanaf 2,54 kg

Kleur : Storm Grey
Connectiviteit
  • 2 x 2 wifi 802.11ax
  • Bluetooth® 5.1

Poorten/sleuven Links:
  • USB Type-C (USB 3.2, 2e generatie, DisplayPort™ 1.4)
  • Gecombineerde hoofdtelefoon-/microfoonaansluiting

Rechts:
  • USB-A 3.2, 1e generatie
  • E-schuifknop

Achterkant:
  • 3 x USB-A 3.2, 1e generatie (1 always-on)
  • USB Type-C (USB 3.2, 2e generatie, DisplayPort™ 1.4, stroomvoorziening)
  • HDMI 2.1
  • RJ45
  • Voedingsingang

Toetsenbord AZERTY
  • Witte achtergrondverlichting
  • RGB-achtergrondverlichting met 4 zones

Voedingseenheid (PSU) Slim-adapter 300 W

Nog fabrieks gesealde doos,Toestel nog niet uitgepakt/opgestart

2j full garantie prio aan huis en mogelijk uitbreidbaar tot 3j voor 31.5€

Nieuwprijs met standaard garantie : 1749€

staat ook op 2dehands : https://www.2dehands.be/plaats/m1743624176/view

Indien niet te ver kan deze gebracht worden

starten met €1550
Direct geregeld voor €1600
 
Batterij duur... niet genoeg ingelezen over het toestel en na het bestellen pas wat reviews gelezen. De meesten spreken van 5h to 8h op batterij bij licht werkt ( licht werk is ok als referentie... Voor power ga ik toch op 230V ). Had beter verwacht van een Ryzen 7 / shared video. Tuurlijk als de RTX3060 zijn ding doet is dat een ander verhaal. Maar zou toch een tijdje op batterij willen netflixen en surfen. Mijn Slim 7 doet nu vlotjes 15a16h netflix.
 
Batterij duur... niet genoeg ingelezen over het toestel en na het bestellen pas wat reviews gelezen. De meesten spreken van 5h to 8h op batterij bij licht werkt ( licht werk is ok als referentie... Voor power ga ik toch op 230V ). Had beter verwacht van een Ryzen 7 / shared video. Tuurlijk als de RTX3060 zijn ding doet is dat een ander verhaal. Maar zou toch een tijdje op batterij willen netflixen en surfen. Mijn Slim 7 doet nu vlotjes 15a16h netflix.
als je hem in hybrid mode zet kan hij inderdaad 5-8 uur dan gebruikt hij de amd onboard gfx, als je dedicated gaat is hij rap plat maar das bij alle toestellen dan. ik heb het toestel daarmee dat ik het weet.
 
titel aangepast... niet meer geseald. Wilde die eens echt zien/in mijn handen hebben. Wel niet opgestart ect...
O ja, de 32GB ram versie heeft geen last van die trage (samsung) ram modules zoals de 16GB versie ;-)
 
Is inderdaad nog beschikbaar. Kans is wel groot dat deze ten laatste morgen tegen 16h00 dat niet meer is. Ik vertrek naar Noorwegen voor een week. En of te wel is die terug gestuurd ( nog 6d tijd.) of is die op 2dehands verkocht.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan