Last van schaambeien

Chill Panda

Well-known member
Crowdfunder FE
Het is officieel, mijn huisarts heeft de diagnose “schaambeien” laten vallen.

Wat zijn schaambeien hoor ik u al denken?

Wel schaambeien komt van “schamen bei” iets of iemand. Een plaatsvervangende schaamte dus. Omdat dit een hele oude aandoening betreft heeft het nog een oude spelling.

Waarom hoor ik hier vandaag pas voor de eerste keer van hoor ik u een tweede maal denken?

De mensen schamen zich vaak te hard in iemand, dus houden ze dit voor zichzelf en laten ze de diagnose niet stellen door een erkende huisarts zoals ik liet doen.

Hebben jullie ook soms last van schaambeien? In dit topic kunnen we discreet hulp bieden aan elkaar.
 
Ik heb plaatsvervangend schaamhaar. Ik ben kalend en heb last van pellekes, dus dat is haar om mij over te schamen
 
Nee, wel last van aardbeien, die dingen zijn zo lekker dat ze altijd direct op zijn.
En van haar heb ik geen last, ik ben nog steeds single.
 
Om te beginnen, ik ben de gelukkigste hier: ik heb nergens last van, hoogstens van jullie.

Maar ik lees over 'mekaar hulp bieden'. Echter, behalve dat ieder zijn miserie begint te vertellen, heb ik nog ni veel 'hulp' gelezen.
Bende egoïsten!
 
Om te beginnen, ik ben de gelukkigste hier: ik heb nergens last van, hoogstens van jullie.

Maar ik lees over 'mekaar hulp bieden'. Echter, behalve dat ieder zijn miserie begint te vertellen, heb ik nog ni veel 'hulp' gelezen.
Bende egoïsten!
Ik zal u naar de uitgang helpen.
 
Terug
Bovenaan