langere bel tijd op je gsm

D

Deleted member 451

Guest
bij mij na 4 keer rinkelen springt mijn gsm nr over op voice mail.

ik merk dat ik naar andere mensen bel, dat je daar soms tot 8 of 9 keer rinkelen dan pas op voicemail geraakt.....

hoe kan ik dit veranderen dat het ook langer is?

ik zit bij orange
 
Wijzig de wachttijd voor je correspondent op je Voicemail belandt is mogelijk als je een abonnement hebt. Standaard wordt je Voicemail na 20 seconden geactiveerd, maar je kan die wachttijd altijd wijzigen door **61*5555*aantal seconden# te vormen, gevolgd door de beltoets. Je kan kiezen uit 5, 10, 15, 20, 25 en 30 seconden. Een voorbeeld: als je wil dat een oproep na 30 seconden naar je Voicemail wordt doorgeschakeld, vorm je **61*5555*30#.
 
Wijzig de wachttijd voor je correspondent op je Voicemail belandt is mogelijk als je een abonnement hebt. Standaard wordt je Voicemail na 20 seconden geactiveerd, maar je kan die wachttijd altijd wijzigen door **61*5555*aantal seconden# te vormen, gevolgd door de beltoets. Je kan kiezen uit 5, 10, 15, 20, 25 en 30 seconden. Een voorbeeld: als je wil dat een oproep na 30 seconden naar je Voicemail wordt doorgeschakeld, vorm je **61*5555*30#.
Verbindingsprobleem of ongeldige MMI code :(
kzit bij proximus.
 
Hoe kan je dat doen bij mobile Vikings?

Indien uw gsm geen mogelijkheid heeft om + in te geven, kun je die + vervangen door 2 nullen (dus 00)
 
Terug
Bovenaan