Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb het gevoel dat er veel te veel mensen in kantoorjobs zitten omdat dit nog altijd de perceptie heeft van 'beter' te zijn dan een job als arbeider of technieker. Continu mails en taken opvolgen, in meetings zitten, stilzitten en naar een scherm staren, ... het is los van je capaciteiten niet voor iedereen weggelegd.

Het is wel een moeilijk gegeven hoor.Ik geloof er geen bal van dat er geen zicht is op alle overheidsniveaus. Voila. Dat die cijfers niet openbaar zijn momenteel, dat kan ik aannemen. Maar dat die individuele overheidsdiensten dat niet weten, kom op. Ik don't buy it.
Het is echt klinklare onzin dat men niet zou weten hoeveel langdurig zieke ambtenaren er zijn. Wij trekken die rapporten op federaal vlak alleszins al maandelijks.
Maar alles wat we zelf doen, doen we beter hé.
.Ik geloof er geen bal van dat er geen zicht is op alle overheidsniveaus. Voila. Dat die cijfers niet openbaar zijn momenteel, dat kan ik aannemen. Maar dat die individuele overheidsdiensten dat niet weten, kom op. Ik don't buy it.