Landingsbaan

zeramed

Member
Een vraagje, binnen een maand 54 jaar, werk al sedert m'n 18de waarvan 13 jaar als zelfstandige(gestopt in 2008)
Vanaf wanneer kan ik landingsbaan nemen met (eventueel) vergoeding RSZ?
Nu werkzaam in PC 200.
Indien info tekort hoor ik het graag.
Alvast bedankt
 
Een vraagje, binnen een maand 54 jaar, werk al sedert m'n 18de waarvan 13 jaar als zelfstandige(gestopt in 2008)
Vanaf wanneer kan ik landingsbaan nemen met (eventueel) vergoeding RSZ?
Nu werkzaam in PC 200.
Indien info tekort hoor ik het graag.
Alvast bedankt
Volgens mij heb je helemaal geen recht op een landingsbaan voor uw 60ste verjaardag? Je hebt namelijk momenteel maar 22 of 23 jaar gewerkt in loondienst

Wat zijn de uitzonderingen om een landingsbaan met uitkeringen te bekomen tussen 55 tot en met 59 jaar?
2. Op de datum van de schriftelijke kennisgeving aan de werkgever, kun je 35 jaar beroepsloopbaan in loondienst bewijzen in de zin van de reglementering “werkloosheid met bedrijfstoeslag”;

Dat sluit jou volgens mij al uit om voor uw 60ste daarvan gebruik te kunnen maken. Dus nog 6 jaar geduld en dan kom je volgens mij wél in aanmerking (25+ jaar in loondienst)

Opmerking: Voor mij is het nog 11 jaar en dan ga ik 4/5de werken. En je zou inderdaad gek zijn het niet te doen. Het leven is te kort om na uw 60ste nog full time te gaan werken als je gebruik kan maken van dit landingsbaan systeem.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan