Vrouwtje Theelepel
Well-known member
Na 10 tevreden jaren onze DeLonghi vervangen door een Philips.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom niet bij hetzelfde merk gebleven? Ik zou dezelfde terugkopen als hij het begeeft, denk ik (De'Longhi Magnifica S ECAM).Na 10 tevreden jaren onze DeLonghi vervangen door een Philips.
Voor mij was terug een Delonghi oke geweest maar de vriend vindt het dan plezant om uren/dagen het internet af te schuimen en te vergelijken en zo zijn we bij die Philips uitgekomen.Waarom niet bij hetzelfde merk gebleven? Ik zou dezelfde terugkopen als hij het begeeft, denk ik (De'Longhi Magnifica S ECAM).
Ik ben in ieder geval niet zo tevreden van mijn philips, niet echt de handigste machine om te onderhouden.Voor mij was terug een Delonghi oke geweest maar de vriend vindt het dan plezant om uren/dagen het internet af te schuimen en te vergelijken en zo zijn we bij die Philips uitgekomen.
Kan ik nog niet over oordelenIk ben in ieder geval niet zo tevreden van mijn philips, niet echt de handigste machine om te onderhouden.

Een volautomaat is toch net weinig onderhoud?Heb hier ook al getwijfeld om de volautomaat weg te doen.
Ik ben gene mens om da te onderhouden![]()
Een volautomaat is toch net weinig onderhoud?
Zetgroep spoelen => Degene hier thuis doet dat automatisch't is nog te veel, die zetgroep moet toch regelmatig gespoeld worden.
Dat melk kannetje spoelen en doen (ik drink altijd latte toestanden).
Ben er gene goeien in.
Eens ontkalken kan helpen.Sinds vandaag problemen met mijne nespresso,koffie word niet telkens meer doorgeprikt.
Tijd geleden al gebeurd,probleem voor de moment niet meer voorgekomen.Eens ontkalken kan helpen.