Beraldo Member Vandaag om 12:07 #22 Nederlands aub. Met of zonder Saibari. Frankrijk wint makkelijk denk ik. Laatst bewerkt: Vandaag om 12:14
Philharmoniker Active member Vandaag om 16:01 #23 Beraldo zei: Nederlands aub. Met of zonder Saibari. Frankrijk wint makkelijk denk ik. Klik om te vergroten... Makkelijk is veel gezegd. Maar ik denk toch wel een 4-0 .
Beraldo zei: Nederlands aub. Met of zonder Saibari. Frankrijk wint makkelijk denk ik. Klik om te vergroten... Makkelijk is veel gezegd. Maar ik denk toch wel een 4-0 .
P Pinkman Well-known member Vandaag om 16:35 #24 Ben alvast even persona non grata geworden op 't werk toen enkelen me vroegen voor wie ik ging supporteren vandaag
Ben alvast even persona non grata geworden op 't werk toen enkelen me vroegen voor wie ik ging supporteren vandaag
KnightOfCydonia Well-known member Crowdfunder FE Vandaag om 16:37 #25 Pinkman zei: Ben alvast even persona non grata geworden op 't werk toen enkelen me vroegen voor wie ik ging supporteren vandaag Klik om te vergroten... Zoveel Fransmannen dan bij u op 't werk?
Pinkman zei: Ben alvast even persona non grata geworden op 't werk toen enkelen me vroegen voor wie ik ging supporteren vandaag Klik om te vergroten... Zoveel Fransmannen dan bij u op 't werk?
Général Zantas Well-known member Vandaag om 17:12 #26 Ik supporter voor die mannen met de getintere huidskleur. Daarmee weet nog niemand iets.
B {BK}Black Devil Well-known member Vandaag om 17:35 #28 Frankrijk toch favoriet op eindwinst , zou een stunt zijn als Marokko hier voorbij gaat.
Général Zantas Well-known member Vandaag om 19:12 #30 marcel zei: maar ik zou het geen verrassing vinden. Klik om te vergroten... Zelfde niveau verrassing als wij Spanje zouden uitschakelen. IMO.
marcel zei: maar ik zou het geen verrassing vinden. Klik om te vergroten... Zelfde niveau verrassing als wij Spanje zouden uitschakelen. IMO.
B {BK}Black Devil Well-known member 59 minuten geleden #31 marcel zei: maar ik zou het geen verrassing vinden. Klik om te vergroten... Als ze het op z'n Paraguays doen en gokken op de counter is alles mogelijk idd.
marcel zei: maar ik zou het geen verrassing vinden. Klik om te vergroten... Als ze het op z'n Paraguays doen en gokken op de counter is alles mogelijk idd.
Pieterjan94 Well-known member 12 minuten geleden #32 Ik heb vrij veel vertrouwen in Marokko. Kunnen frankrijk overdonderen