Knockouts: Kwart Finales

Général Zantas

Well-known member
Donderdag 9 Juli - 22h

Frankrijk vs Marokko

Vrijdag 10 Juli - 21h

Spanje vs België (zie ander topic)

Zaterdag 11 Juli - 23h

Noorwegen vs Engeland

Zondag 12 Juli - 03h

Argentinië vs Zwitserland

Ik wil het Argentinie wel zien doen tegen een stuggere, kwalitatievere tegenstander.

Met alle respect, Jordanie, Algerije, Oostenrijk, Kaapverdie, Egypte, dat zijn geen graadmeters voor een ploeg die titelambities heeft.

Inderdaad wel heel opvallend, 6 vd 8 ploegen.

En eigenlijk is Marokko ook half Europees natuurlijk. Als ik me niet vergis zijn 18 van hun 26 geselecteerde spelers geboren in Europa.

Vooral de Zuid-Amerikaanse ploegen stellen teleur. Argentinië is nu ook al 2 keer door het oog van de naald gekropen (tegen Paraguay en Egypte).

Fifa blijft goe bezig....
voor Frankrijk - Marokko: referee, assistant referee 1 en 2, 4th official en reserve asisstent referee, allemaal ARGENTIJNS.

iets in mij zegt dat Frankrijk, toch wel grootste kanshebber, zwaar benadeeld zal worden...

Ik wil het Argentinie wel zien doen tegen een stuggere, kwalitatievere tegenstander.

Met alle respect, Jordanie, Algerije, Oostenrijk, Kaapverdie, Egypte, dat zijn geen graadmeters voor een ploeg die titelambities heeft.
Tja, ook wel beetje eigen aan dit WK (met veel deelnemers) vind ik:
als je het geluk hebt in een makkelijke poule te zitten, en aan de 'goede' tabelhelft, sta je voor je het weet in de halve finale zonder tegen top ploegen te hebben gespeeld. Beetje zoals Argentinië nu flikt...

Daarom dat ik voorstander ben van terug zoals vroeger: minder landen, geen beste derdes meer, en meer kwaliteit over kwantiteit.
( @JorisBlack je bedoelt wellicht kaapverdië, argentinië speelde niet tegen paraguay)

Laatst bewerkt:
Fifa blijft goe bezig....
voor Frankrijk - Marokko: referee, assistant referee 1 en 2, 4th official en reserve asisstent referee, allemaal ARGENTIJNS.

iets in mij zegt dat Frankrijk, toch wel grootste kanshebber, zwaar benadeeld zal worden...

Tja, ook wel beetje eigen aan dit WK (met veel deelnemers) vind ik:
als je het geluk hebt in een makkelijke poule te zitten, en aan de 'goede' tabelhelft, sta je voor je het weet in de halve finale zonder tegen top ploegen te hebben gespeeld. Beetje zoals Argentinië nu flikt...

Daarom dat ik voorstander ben van terug zoals vroeger: minder landen, geen beste derdes meer, en meer kwaliteit over kwantiteit.
( @JorisBlack je bedoelt wellicht kaapverdië, argentinië speelde niet tegen paraguay)
Et alors?

Franse ref tijdens Argentinië-Egypte. Die was ook partijdig tegen Argentinië?
Frankrijk heeft geen schrik voor Argentinië. nu heb je een volledig team dat uit Argentijnen bestaat en FIFA zal ervoor zorgen dat Argentinië in de finale moet geraken. liefst zonder Frankrijk want dan worden ze in de pan gehakt.

Terug
Bovenaan