Dus omdat ik egocentrisch ben 'troll' ik? Ik ontken nergens dat ik egocentrisch ben, ik vind dat ook geen verwijt.
Ik ben NIET overtuigd dat als we niks doen, de wereld binnen 5, 10 of 50 jaar naar de kl* is. Echt niet. Ik hoor heel veel doemgeroep. Ik zie er weinig van... Mensen die klagen dat het warm is buiten. FFS, het is zomer, en binnen 2 maanden klagen ze allemaal dat het te koud is.
En wees maar gerust dat er nog veel zo'n Vlamingen rondlopen. Ik denk meer dan de meningen die je hier ziet (gelukkig maar voor mij). Hier krijg je het idee dat klimaat op nummer 1 staat, maar ik zie nog steeds buren hun gazon sproeien of auto wassen, ik zie nog steeds op veel plaatsen zwembaden staan, en ik zie meer en meer airco's in het straatbeeld komen. Quasi elk vliegtuig die ik opstap zit (grotendeels) vol. Luchthavens kunnen niet volgen. Gelukkig willen de mensen leven, denk ik zo. Leve de economie... Jullie (en dat is bedoel op iedereen die denkt dat we alles moeten 'minderen' en dat we luxehoeren zijn) willen enkel en alleen maar alles naar de vaantjes helpen. Stop daar mee.