Kleine nieuwtjes

In België kan het ook, er zijn een paar plaatsen met slimme lichten.
In Nederland werken ze ook nog vaak met snelheid, als je boven de limiet rijdt, gaat die dan automatisch op rood. Wel hatelijk als er een pipo voor u rijdt die te snel rijdt.
die lichten die op rood gaan indien te snel die ken ik hier in de buurt idd ook wel op een aantal plekken. Slimme lichten niet direct maar top dat ze daarmee bezig zijn dan :) .

Vond dit een beetje raar. Nooit echt gehoord dat barbecuen een hoger risico op branden geeft.
Alsof dit mensen met een bbq in hun eigne tuin gaat tegenhouden

Het gaat volgens mij niet zozeer om BBQ’s in de tuin maar om van die wegwerp BBQ’s waar mensen al eens mee aan een meer of in een park gaan zitten.

Vond dit een beetje raar. Nooit echt gehoord dat barbecuen een hoger risico op branden geeft.
Waarom niet? Het is superdroog en de kans dat er eens een brandend vlokje uit de bbq vliegt is niet zo klein.

Ik ben blij dat ik nog zo'n roze papiertje heb. Elke 10j opnieuw moeten betalen en er zelf nog eens aan moeten denken ook...
Hopelijk verlies ik mijn rijbewijs nooit.
Of op zijn minst tot dat ze eens zo slim zijn om dat te integreren in de identiteitskaart.

Ik ben blij dat ik nog zo'n roze papiertje heb. Elke 10j opnieuw moeten betalen en er zelf nog eens aan moeten denken ook...
Of op zijn minst tot dat ze eens zo slim zijn om dat te integreren in de identiteitskaart.
Enig nadeel dat die papieren versie een groter formaat heeft dan de meeste portefeuille's aankunnen.

thx! ik moet dus volgend jaar mijn rijbewijs gaan vervangen

Ik ook, dateert van 1995. Er zijn mensen die zeggen dat de foto niet meer helemaal actueel is, maar ach 🤓

Inderdaad, en dat kunnen ze niet zomaar afpakken zonder overtreding. Stel dat ze beginnen met allerhande voorwaarden te koppelen aan je rijbewijs kan je met zo een nieuw geen kant meer uit.

Vanaf 2033 is het gedaan met de pret, dan wordt dat Europees bankkaart model verplicht. Dus geniet er nog van de komende 10 jaar.

Vanaf 2033 is het gedaan met de pret, dan wordt dat Europees bankkaart model verplicht. Dus geniet er nog van de komende 10 jaar.
Echt?
Dan hebben ze wel nog een lange weg te gaan in Europa. In Spanje bij de autoverhuurder* wisten ze alleszins niet echt wat doen met mijn rijbewijs, datum uitgifte, type,.... kerel snapte er allemaal niks van. En die "nieuwe" identiteitskaarten waar bvb geen adres meer op staat gedrukt was ook een mooie om uit te leggen.

*een vd internationale grote spelers in een vd grotere steden dus niet José van achter de hoek die nog wel een aftandse VW achtergelaten door den Duits in 14-18 heeft staan die ge voor een prijsje moogt huren.

Ik ook, dateert van 1995. Er zijn mensen die zeggen dat de foto niet meer helemaal actueel is, maar ach 🤓
Ik heb dat ook nog gehad, maar met een C/CE moet je sowieso om de vijf jaar vernieuwen, dus zit toch met zo'n plastieken. Op zich vind ik dat niet erg, want die papieren was na zijn vijf jaar gewoon een vod geworden. :unsure:

Echt?
Dan hebben ze wel nog een lange weg te gaan in Europa. In Spanje bij de autoverhuurder* wisten ze alleszins niet echt wat doen met mijn rijbewijs, datum uitgifte, type,.... kerel snapte er allemaal niks van. En die "nieuwe" identiteitskaarten waar bvb geen adres meer op staat gedrukt was ook een mooie om uit te leggen.

*een vd internationale grote spelers in een vd grotere steden dus niet José van achter de hoek die nog wel een aftandse VW achtergelaten door den Duits in 14-18 heeft staan die ge voor een prijsje moogt huren.
Toch ook maar raar? Alsof hij nog nooit een Belgische klant heeft gehad de laatste 10 jaar?

Ik denk niet dat de Taliban het probleem is.

In Afghanistan is sjeik Rahimullah Haqqani, een belangrijk geestelijk leider van de talibanmilitie, gedood bij een bomaanslag. Opvallend is dat volgens de taliban de dader een bom had verborgen in zijn beenprothese. Even opvallend is dat Haqqani -tegen de meerderheid van zijn regime in- voorstander was van onderwijs voor meisjes. De aanslag is inmiddels opgeëist door de terreurgroep IS.

Triest.

Wat bezielt die mens eigenlijk?:

pré internet troll gewoon. zalig toch

KLIMAAT Methaansatellieten vinden vuilnisbelten met klimaatimpact van honderdduizenden auto’s

In België is dat gelukkig wel een pak strenger gereguleerd. Er zijn nog wel stortplaatsen, maar dat is voor (technisch) niet-brandbaar afval. De rest wat niet recycleerbaar is gaat allemaal de verbrandingsoven in (met energierecuperatie), waarvoor uiteraard strenge emissienormen bestaan waardoor de uitstoot binnen de perken blijft. De rookgassen worden immers gereinigd. De vlieg- en ketelassen worden opgevangen en herbruikt of daar worden nog kostbare metalen uit gehaald. Onze werkwijze is echter voor heel veel landen simpelweg niet haalbaar of toch niet op korte termijn.

Terug
Bovenaan