Context is alles Typhoon.Ik ben uw tendentieuze zever spuugzat, kerel.
Vind je dat dat een gepaste reactie van mij mag zijn?![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Context is alles Typhoon.Ik ben uw tendentieuze zever spuugzat, kerel.
Zolang de boodschap klopt kan dat gerust een gepaste reactie zijn. Ik denk dan aan nesjamag in het Corona topic, daar begon met ook op te reageren in de trend van "We zijn uw zever hier beu" omdat hij continu met misinformatie afkwam.Ik ben uw tendentieuze zever spuugzat, kerel.
Erg voor de mens, maar voor het imago van Knokke kan het nog positief worden naar de toekomst toe. Lippens was toch wel een van de personen bij uitstek die heel het hautaine beeld dat rond Knokke hangt staande hield. Als je die mens in interviews zag was dat dat soms misselijkmakend wat voor een air die man had. Hét voorbeeld bij uitstek dat er gerust een max-leeftijd mag zijn voor burgemeester.Rip leopold lippens
Kader deze maar eens in!Context is alles Typhoon.
Ik vond het wel grappig die protestaffiches te zien hangen tegen de haven van Zeebrugge alsof of op 100 meter van het strand een zwaar containerschip zou varen alsof dat het zicht zou verpesten net zoals de windmolens. Om dan gewoon vanop het strand gewoon altijd op de haven te moeten zien...Erg voor de mens, maar voor het imago van Knokke kan het nog positief zijn. Lippens was toch wel een van de personen bij uitstek die heel het hautaine plaatje dat rond Knokke hangt staande hield. Als je die mens in interviews zag was dat dat soms misselijkmakend wat voor een air die man had. Hét voorbeeld bij uitstek dat er gerust een max-leeftijd mag zijn voor burgemeester.
Wat uiteraard niets wegneemt van het persoonlijke drama voor de familie natuurlijk. Het is nooit leuk om uw man/vader/grootvader af te geven, zeker aan een ziekte zoals leukemie.

Ah, Van Grieken heeft het zelf gezegd, sorry dan zal ik wel fout zijn.
In het begin hebben ze vooral alles op alles gezet om MVR te discrediteren, daar hebben ze naar mijn gevoel veel schade gebracht aan de welwillendheid van de bevolking om de maatregelen te volgen. Heel dat gedoe dat Van Ranst (en andere virologen) zogezegd niet consequent waren, dat komt vanuit die campagne (of werd er in elk geval enorm door gevoed en gestookt) van Vlaams Belang.
Sinds oktober ongeveer zitten ze mee op de kar van de coronatwijfelaars.
Hoe dan?Van Ranst, de man die elke dag in elk programma en elke krant stond heeft vooral zichzelf in diskrediet gebracht. Wat een hoop gerommel in de marge zeg.

Door constant zijn sympathie voor extreem-links door te laten klinken in zijn communicatie?Hoe dan?![]()
Nu moet je mij dan toch echt eens voorbeelden geven waar hij die vermeende sympathie laat doorklinken in zijn communicatie over het virus of het coronabeleid.Door constant zijn sympathie voor extreem-links door te laten klinken in zijn communicatie?
Als hij over corona communiceert via officiële weg niet nee.Nu moet je mij dan toch echt eens voorbeelden geven waar hij die vermeende sympathie laat doorklinken in zijn communicatie over het virus of het coronabeleid.
Als hij over corona communiceert via officiële weg niet nee.
Maar dat neemt niet weg dat hij zich toch nogal laatdunkend uitlaat over bepaalde strekkingen.
ik herinner me vaag iets dat corona + extreem rechts iets van een natuurlijke selectie zou zijn (programma op Nederlandse tv)
Alles rechts van Marc lijkt me voor die man wel extreem rechts.
Hij heeft het daar over mensen die de coronamaatregelen niet volgen omdat ze (mede) uitgestippeld zijn door iemand die ze ideologisch niet kunnen luchten. Als die mensen Van Ranst zijn expertise niet kunnen loskoppelen van Van Ranst als privépersoon, en daardoor ook weigeren de coronamaatregelen te volgen ... ja, dan is dat misschien cru gesteld, maar als die dan corona opdoen en sterven is dat effectief wel goed voor een nominatie voor de Darwin award ja.De mensen die extreemrechts zijn zeggen: ‘We kunnen Van Ranst niet luchten, dus gaan we die coronamaatregelen ook maar niets vinden.’ Dat is een vorm van natuurlijke selectie.”
Goh ja het twittergedrag van sommigen is goed genoeg om ze ideologisch te kaderen nietwaar?Hij heeft het daar over mensen die de coronamaatregelen niet volgen omdat ze (mede) uitgestippeld zijn door iemand die ze ideologisch niet kunnen luchten. Als die mensen Van Ranst zijn expertise niet kunnen loskoppelen van Van Ranst als privépersoon, en daardoor ook weigeren de coronamaatregelen te volgen ... ja, dan is dat misschien cru gesteld, maar als die dan corona opdoen en sterven is dat effectief wel goed voor een nominatie voor de Darwin award ja.
Dat is dan opgepikt als Van Ranst wenst extreemrechts de dood toe en dergelijke meer, maar dat is dus heel duidelijk niet wat hij zei of bedoelde.
Misschien, maar niet om ze inhoudelijk weg te zetten op basis van die ideologie. Dat is dan een ad hominem.Goh ja het twittergedrag van sommigen is goed genoeg om ze ideologisch te kaderen nietwaar?
allez trump was toch zo nog gene slechten..... Die kon zijn twittergedrag ook volledig loskoppelen aan zijn ambt als president?Misschien, maar niet om ze inhoudelijk weg te zetten op basis van die ideologie. Dat is dan een ad hominem.
Je vergelijkingen zijn toch echt crazy soms. Trump is een verkozen president. Die meermaals heeft gezegd dat Twitter zijn officiele kanaal is, en dat het niét losstaat van zijn ambt. Meermaals gezegd dat je hem daar moet volgen als je over het beleid wilt horen.allez trump was toch zo nog gene slechten..... Die kon zijn twittergedrag ook volledig loskoppelen aan zijn ambt als president?
Als je op de twitterbuhne je zo ideologisch profileert blijft dat gewoon hangen bij de mensen.
Niets tegen de mens van ranst hoor. Die doet maar wat ie moet doen.
Zover ik weet was MVR zijn bekvechten met rechts op twitter geen officiële communicatie als viroloog over de pandemie.allez trump was toch zo nog gene slechten..... Die kon zijn twittergedrag ook volledig loskoppelen aan zijn ambt als president?
Als je op de twitterbuhne je zo ideologisch profileert blijft dat gewoon hangen bij de mensen.
Niets tegen de mens van ranst hoor. Die doet maar wat ie moet doen.
Nogmaals.Zover ik weet was MVR zijn bekvechten met rechts op twitter geen officiële communicatie als viroloog over de pandemie.
Trump wou van zijn twitter hét officiële communicatiekanaal maken en voerde daar evengoed politiek.
Wel een beetje moeite doen.
Edit: Loser is me voor.
Ik vind van ranst gewoon een twittergek persoon.. Dat blijft gewoon hangen bij de mensen. Die kunnen van ranst niet meer loskoppelen van zijn uitgesproken linkse mening. Het kan zijn dat marc zijn maatregelen of advies totaal indruist met zijn politieke overtuiging maar deze persoon profileert zich nu eenmaal op sociale media en draagt dit zeker als een etiket mee.Als hij over corona communiceert via officiële weg niet nee.
Dat jullie die tendentieuze zever nog niet spuugzat zijn. Ik begrijp het niet.Zover ik weet was MVR zijn bekvechten met rechts op twitter geen officiële communicatie als viroloog over de pandemie.
Trump wou van zijn twitter hét officiële communicatiekanaal maken en voerde daar evengoed politiek.
Wel een beetje moeite doen.
Edit: Loser is me voor.
Eerst kom je af met een uitspraak die niet blijkt te kloppen, dan met Trump, wat ook niet hetzelfde is.Nogmaals.
Ik vind van ranst gewoon een twittergek persoon.. Dat blijft gewoon hangen bij de mensen. Die kunnen van ranst niet meer loskoppelen van zijn uitgesproken linkse mening. Het kan zijn dat marc zijn maatregelen of advies totaal indruist met zijn politieke overtuiging maar deze persoon profileert zich nu eenmaal op sociale media en draagt dit zeker als een etiket mee.
Je gaat iets specifieker moeten zijnDat jullie die tendentieuze zever nog niet spuugzat zijn. Ik begrijp het niet.

Welke uitspraak klopt er niet?Eerst kom je af met een uitspraak die niet blijkt te kloppen, dan met Trump, wat ook niet hetzelfde is.
Nu is hij gewoon twittergek. Ja ok.