Excuseer?Gezien het duidelijk is dat veel social media in handen is van mensen met een linkse ideologie
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Excuseer?Gezien het duidelijk is dat veel social media in handen is van mensen met een linkse ideologie
.
![]()
‘The Guardian’ looft Vlaamse opwaardering van architectuur: ‘van grap naar geniaal’
De invloedrijke Britse krant The Guardian kijkt lichtjes jaloers naar de jongste architecturale werken in Vlaanderen. De Vlaamse aanpak om indrukwekkende architectuur het straatbeeld in te loodsen, is volgens de auteur zelfs een voorbeeld.www.standaard.be
Geldverspilling.
Dat is nu eenmaal de toekomst willen we deze planeet niet naar de kloten helpen. Het oude provinciehuis hing met haken en ogen aan elkaar.

Mij kost een sms versturen niks, bizar dat het de overheid miljoenen kost.Waarom een speciale app, waarom is WhatsApp geen optie?
![]()
Nieuwe GovApp moet overheid miljoenen besparen aan sms-kosten in haar communicatie met de burger | VRT NWS Nieuws
De overheid heeft deze week GovApp gelanceerd, een nieuwe app om te communiceren met de burger. De app zal in eerste instantie vooral informeren over covid, maar kan later ook voor andere communicatie gebruikt worden. Met de app wil de overheid vooral besparen op sms-kosten. In december vorig...www.vrt.be
Omdat je de burger niet kan verplichten akkoord te gaan met het privacybeleid van Facebook?arom een speciale app, waarom is WhatsApp geen optie?
![]()
Nieuwe GovApp moet overheid miljoenen besparen aan sms-kosten in haar communicatie met de burger | VRT NWS Nieuws
De overheid heeft deze week GovApp gelanceerd, een nieuwe app om te communiceren met de burger. De app zal in eerste instantie vooral informeren over covid, maar kan later ook voor andere communicatie gebruikt worden. Met de app wil de overheid vooral besparen op sms-kosten. In december vorig...www.vrt.be
Mij kost een sms versturen niks, bizar dat het de overheid miljoenen kost.
.Maar je kan de mensen toch ook niet verplichten om uiteindelijk die nieuwe app te downloaden?Omdat je de burger niet kan verplichten akkoord te gaan met het privacybeleid van Facebook?
Allez ik ben de eerste om voor efficiënte overheid te pleiten. Maar dat is toch zonneklaar.
Maar je kan de mensen toch ook niet verplichten om uiteindelijk die nieuwe app te downloaden?
Uit een enquête blijkt dat 83% van de respondenten aangeeft Whatsapp te gebruiken. Dan lijkt het mij gewoon veel pragmatischer om eventueel WhatsApp te gebruiken, aangezien die gebruikers toch ook gewoon het privacybeleid accepteren?
Op zich gaat het me ook niet zozeer over de efficiëntie van de overheid, ik begrijp gewoon oprecht niet waarom ze niet gewoon gebruik kunnen maken van bestaande dingen, ipv weer iets nieuws te ontwikkelen.
Uw telecom operator heeft wel een kost als dat berichtje naar een andere operator gaat. Net zoals een telefoongesprek naar een ander netwerk meer kost als op het eigen netwerk. Als dat sms'je op hun eigen netwerk blijft is er geen kost inderdaad. Zoals @DogFacedGod al zei, jij betaalt daarvoor in je bundel. En er is een fair usage limiet qua usage op je bundel, als je de kleine lettertjes leest is dit geloof ik een 10.000 sms per maand.Mij kost een sms versturen niks, bizar dat het de overheid miljoenen kost.
Maar de vraag is wat het ontwikkelen van zo een app door de overheid dan wel niet kost.Omdat men die bestaande app niet controleert noch kan garanderen wat er met je private informatie gebeurd.
Nu goed; als je kijkt hoe sommige van onze effectieve overheidsapplicaties werken is dat geen garantie als de overheid het zelf in handen neemt.
Maar de vraag is wat het ontwikkelen van zo een app door de overheid dan wel niet kost.
Is dit te verantwoorden? Is er een garantie dat die app volledig waterdicht is? Of is dit zo lek als een zeef en liggen uw persoonsgegevens ook makkelijk op straat?
Top. Zeker in het voetbal is dit een echte pest en dit gaat ongetwijfeld ploegen in de problemen brengen, maar op maatschappelijk vlak is het niet meer dan een logische maatregel.![]()
Bouchez kant zich tegen verbod op gokreclame: ‘Moet het voetbal echt kapot in ons land?’
Tegen eind dit jaar moet zowat alle reclame voor gokken verdwijnen in ons land. Dat staat in een nieuw koninklijk besluit van minister van Justitie Vincent Van Quickenborne (Open Vld), schrijven de kranten van Mediahuis, en meldt zijn kabinet vandaag. Coalitiepartner MR kant zich tegen het besluit.www.demorgen.be
EINDELIJK!
Top. Zeker in het voetbal is dit een echte pest en dit gaat ongetwijfeld ploegen in de problemen brengen, maar op maatschappelijk vlak is het niet meer dan een logische maatregel.
Bij Bouchez hebben de financiële belangen van voetbalclubs natuurlijk voorrang op het destructieve gedrag dat gokadvertenties aanmoedigen. Wat een verrassing!