Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Och lager zakken die mannen niet meer, zitten zowa aan hun baseline van kiezers.Weer een typische VLD stunt, 50.000 EUR neertellen voor een dubieuze politica (zonder enige ervaring) die dan nog eens amper 10k stemmen bijeen haalt. En nu blijkt er ook lang alle kanten gefraudeerd te zijn door die politica en/of haar organisatie. Knap gedaan ^^
Die beslissing gaat niet over schuld of onschuld, daar dient het proces voor (waar de ouders overigens niet terechtstaan - maar dat is een andere discussie). Imo heet dat gewoon menselijk zijn, dat kind ligt hier begraven. Als je dit als een overwinning voor de ouders ziet ontbreekt het je aan empathie.Breng uw kind in een levensgevaarlijke situatie, leg de schuld van de dood bij alles en iedereen behalve jezelf en krijg een permanente verblijfsvergunning.
Schaam u. Serieus.Breng uw kind in een levensgevaarlijke situatie, leg de schuld van de dood bij alles en iedereen behalve jezelf en krijg een permanente verblijfsvergunning.
Correctie, intussen is het al 103.000 EUR.Weer een typische VLD stunt, 50.000 EUR neertellen voor een dubieuze politica (zonder enige ervaring) die dan nog eens amper 10k stemmen bijeen haalt. En nu blijkt er ook lang alle kanten gefraudeerd te zijn door die politica en/of haar organisatie. Knap gedaan ^^
Die overige 50k zijn prestaties voor andere VLD-leden, wat is daar het probleem mee?Correctie, intussen is het al 103.000 EUR.
![]()
Firma’s Sihame El Kaouakibi factureerden 103.000 euro
De vennootschappen van Sihame El Kaouakibi factureerden samen 103.000 euro voor haar eigen campagne en de campagnes van andere liberale kopstukken in de Antwerpse kieskring (zowel Vlaams als federaal). Dat maakte Open VLD donderdagavond bekend.www.standaard.be
Dat is dan 10.3 euro per stem.
Niets hoor, dit is echt een topinvestering van de VLD met een geweldige return on investment ...Die overige 50k zijn prestaties voor andere VLD-leden, wat is daar het probleem mee?
Waarom? Hij vertelt toch geen onwaarheden?Schaam u. Serieus.
Ze hebben nog nooit zo vaak in de gazet gestaan. Topinvesteringske!Niets hoor, dit is echt een topinvestering van de VLD met een geweldige return on investment ...
Waarom? Hij vat toch simpelweg samen wat er nu gebeurd is?Schaam u. Serieus.
Sowieso had OpenVLD de slechtste return on investment in 2019:Niets hoor, dit is echt een topinvestering van de VLD met een geweldige return on investment ...
Ik vind dit statement verkeerd.Goh, in wezen is er inderdaad niets mis met zijn samenvatting, maar het is wel een zwaar cynische samenvatting. Zelfs iemand die zwaar verbitterd is zoals mezelf beseft toch wel dat géén enkele ouder die prijs zou willen betalen om in een "beter" land te wonen. Ze krijgen uiteindelijk een verblijfsvergunning omdat hun kind in dit land begraven ligt.
Ik ben wel nog de harde mening toegedaan dat die ouders mede-schuldige zijn in dit verhaal, minder dan de mensensmokkelaar zelf uiteraard, omdat ze hun dochter in die situatie gebracht hebben, maar ik vrees dat de ouders dat ook wel zullen voelen. Dat is een onmenselijk, zwaar kruis om te dragen. Die politie-agent... tja, ook die zal los van het oordeel van de rechter ermee moeten leven. Zelfs al kan je voor jezelf zeggen dat je naar je beste vermogen gehandeld hebt, is dat een last op je geweten, vraag maar aan mensen die ooit onbedoeld en nuchter iemand doodgereden hebben...
Dat kind is uiteraard het slachtoffer, daar gaat niemand aan twijfelen. Zeer triest ook.Maar allé, wat je hier allemaal leest... Van mensen zonder kinderen veronderstel/hoop ik...
Dat je zo'n gezin tegenhoudt en terug de vlieger op zet, mij niet gelaten, maar Jezus het gaat hier niet over moordenaars, verkrachters of beroepscriminelen hé. De enige beroepscrimineel is de mensensmokkelaar
Een verblijfsvergunning is maar een schrale troost voor mensen die hun kind kwijt zijn. Raar dat mensen daar aan twijfelen.
Ik snap ook nog altijd niet waarom in zo'n situatie een wapen getrokken wordt en geschoten wordt, maar goed.