Kleine nieuwtjes

Waar ik nu al de hele dag over lig te tobben; Waarom is er constant sprake van twee daders? Hoe is een passagier in dit geval mede aansprakelijk?

Iemand? Vreemd mss maar het is een vraag waar ik wakker van zou blijven liggen. Fucking patsers.

Waar ik nu al de hele dag over lig te tobben; Waarom is er constant sprake van twee daders? Hoe is een passagier in dit geval mede aansprakelijk?

Iemand? Vreemd mss maar het is een vraag waar ik wakker van zou blijven liggen. Fucking patsers.
Denk int begin dat da normaal is om beide getuigenissen te horen. Zullen ook nog wel afwijkende verklaringen geven ofzo zeker. In elk geval weer een schoon portret die patser met zijne bmw aan zijn fb profiel te zien.

Laatst bewerkt:
Wat ik niet snap is dat ze op de radio net zeiden dat de bestuurder maar licht onder invloed van alcohol was met 0.91 mg/l uitgeademde lucht.

Dat is meer dan 2 promille...

Wat ik niet snap is dat ze op de radio net zeiden dat de bestuurder maar licht onder invloed van alcohol was met 0.91 mg/l uitgeademde lucht.

Dat is meer dan 2 promille...
Mja, dat is iemand die waarschijnlijk niet even gegoogled heeft. En dacht dat ze het hadden over 0.91 promille (https://www.alcoholhulp.be/alcoholcalculator). Al is dat toch ook nog stevig en niet direct licht onder invloed (dat zou ik eerder onder 0 - 0.5 promille klasseren)

Uiteraard verschrikkelijke gebeurtenis. Overdreven snelheid, onder invloed?

Maar langs de andere kant - unpopular opinion - hoe haalt ge het in uw hoofd om (in groep) over de hele breedte van de openbare weg te wandelen ?!
Want dit was toch geen carnavalsoptocht of afgesloten parcours ?

Denk int begin dat da normaal is om beide getuigenissen te horen. Zullen ook nog wel afwijkende verklaringen geven ofzo zeker. In elk geval weer een schoon portret die patser met zijne bmw aan zijn fb profiel te zien.

De journaliste ter plaatse (VTM nieuws) stond zonet toch met een verbouwereerd gezicht te verklaren dat de passagier mss wel de dans zou kunnen ontspringen. Al blijft hij natuurlijk wel een totale idioot om in een zelfde wagen te kruipen als die gek.

Wel benieuwd naar de uitspraak. Zou allemaal wel eens erg goed kunnen meevallen voor de chauffeur als hij een "iet of wat deftig excuus kan vinden" omdat de rechtspraak veel te mild is voor hardrijders en dronken bestuurders.

Maar langs de andere kant - unpopular opinion - hoe haalt ge het in uw hoofd om (in groep) over de hele breedte van de openbare weg te wandelen ?!
Kan wel tellen als victim blaming natuurlijk :P
Maar goed het is zo dat het mogelijk is dat de slachtoffers niet volledig onschuldig waren, maar daar ben je nu wel vet mee.

Wanneer je de beelden van die bewakingscamera ziet, zie je aan wat voor belachelijk hoge snelheid hij daar rijdt. Er is hier een verantwoordelijke, en dat was de paljas achter het stuur van die wagen.

Wanneer je de beelden van die bewakingscamera ziet, zie je aan wat voor belachelijk hoge snelheid hij daar rijdt. Er is hier een verantwoordelijke, en dat was de paljas achter het stuur van die wagen.
Zou me niet verbazen dat hij reeds gekend is bij politierechtbank.
Een blanco register? Daar geloof ik niet in en dat maakt het des te triester.

Wel zot hoe die Boeing in China de grond ingeboord wordt.
Moet toch iets grondig mis gegaan zijn met dat toestel. Opnieuw een fout zoals in de 737 max? Dat kan je als piloot toch zelf niet klaar krijgen, zou ik denken.

Wel zot hoe die Boeing in China de grond ingeboord wordt.
Moet toch iets grondig mis gegaan zijn met dat toestel. Opnieuw een fout zoals in de 737 max? Dat kan je als piloot toch zelf niet klaar krijgen, zou ik denken.
stall, hydraulic malfunction of pilot suicide. Ik denk dat dit de 3 openliggende opties zijn. Hydraulic malfunction zou ik raar vinden omdat die systemen meerdere backups hebben.
Zonder de zwarte dozen blijft het speculeren.
Wel echt hallucinante beelden :(

Kan wel tellen als victim blaming natuurlijk :p
Maar goed het is zo dat het mogelijk is dat de slachtoffers niet volledig onschuldig waren, maar daar ben je nu wel vet mee.
Ik wil niet aan victim blaming doen. Die kerel is natuurlijk in fout en absoluut onverantwoord rijgedrag. Met normaal rijgedrag had hij kunnen remmen en/of was het aantal slachtoffers niet zo zwaar/hoog
Maar ik mag me toch wel vragen stellen waarom je niet op het voetpad loopt.

Ik wil niet aan victim blaming doen. Die kerel is natuurlijk in fout en absoluut onverantwoord rijgedrag. Met normaal rijgedrag had hij kunnen remmen en/of was het aantal slachtoffers niet zo zwaar/hoog
Maar ik mag me toch wel vragen stellen waarom je niet op het voetpad loopt.

Er is toch altijd minstens ene bij die interessant moet doen bij zo'n drama's.

Zonder afbreuk te doen van het onverantwoorde rijgedrag van de dader, kan je natuurlijk wel de vraag stellen waarom die straat niet werd afgesloten. Of was dat wel zo? Want in de berichtgeving vind ik niet meteen iets terug, terwijl zoiets toch logisch lijkt voor een karnaval.

Zonder afbreuk te doen van het onverantwoorde rijgedrag van de dader, kan je natuurlijk wel de vraag stellen waarom die straat niet werd afgesloten. Of was dat wel zo? Want in de berichtgeving vind ik niet meteen iets terug, terwijl zoiets toch logisch lijkt voor een karnaval.
Was dit eigenlijk al de officiële stoet of eerder een soort onofficiële wandeling naar de verzamelplaats (het was rond 5u dacht ik)? In het eerste geval is dat inderdaad een vreemde beslissing.

Terug
Bovenaan