Dat specifiek ondersteunde doel vind ik uiteraard ook de moeite waard, daar niet van.Uit het artikel dat @808 State plaatste.
"Dat gaat van het begeleiden van hulphonden en jeugdbewegingen voor kinderen met een beperking tot hulp na de overstromingen in Wallonie en een reuzegrote tablet voor mensen met dementie."
En het artikel haalt inderdaad Corona aan als de grote boosdoener. Niet alleen kan je geen fysieke inzamelevenementen organiseren, ook heeft corona bij veel mensen in de portefeuille gesneden. Zeer veel verenigingen halen dat ook aan, dat ze sinds COVID-19 veel minder inkomsten halen uit giften of evenementen.
Dan vind ik het gewoon grappig (en niet een klein beetje verzuurd) dat @808 State zijn enige conclusie is dat de Vlaming triomfantelijk 'woke shit' heeft afgewezen.
Ik heb ook, ongewild, de hele week op de radio gevolgd op het werk, en ik kan gerust verstaan dat "de vlaming" daar zijn geld niet aan wou spenderen. Het was het slechtste jaar ooit imo.
Nu, sinds ik de warmste week in 2019 via het werk achter de schermen heb gevolgd, krijgen die geen halve cent. Een meer hypocriete "zaak" is er volgens mij niet meer hoor. Van directie over presentators tot medewerkers van VRT, StuBru en DWW. Nog nooit heb ik zo'n afkeer gekregen van mensen. Maar goed, dat staat hier los van denk ik.