Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op die manier kan men nooit efficient werken met overheidsgelden want er werkt overal wel iemand.Goh, op die mutualiteiten samen werken pakweg 15000-20000 mensen. Misschien ook iets om niet te licht over te gaan.
Goh, op die mutualiteiten samen werken pakweg 15000-20000 mensen. Misschien ook iets om niet te licht over te gaan.
Ben het ermee eens hoor, maar het is nu wel wat het is en je gaat die mensen toch niet gewoon hun ontslag kunnen en mogen geven.
Bij het overhevelen van een aantal bevoegdheden van mutualiteit naar Zorgkas een aantal jaren geleden heeft men al een oefening moeten maken waarbij er personeel is geschrapt. Ik heb dat toen redelijk van dichtbij meegekregen en dat had al wat voeten in de aarde. Dat waren compleet andere aantallen dan wanneer je op grote schaal gaat herstructureren. Dus ik ben het ermee eens dat er een oefening in efficiëntie gemaakt moet worden, maar ik hoor eigenlijk niemand met een echt plan komen. Alleen maar geroeptoeter.
Ik hoop ten stelligste dat dat gebeurt. Dat gaat heel veel pijn doen, maar ik ben het als twintiger kotsbeu dat de sense of urgency nog altijd niet is doorgedrongen en alles in stand moet gehouden worden om de postjes, het profitariaat en de "boomers" te plezieren, en alles blijft afgeschoven worden op de jongere generaties.