DogFacedGod
Well-known member
Ik vind het absurd dat men repeteert in Antwerpen met mensen die in Brussel werken, maar daarbuiten lijkt me dat nu wel goedkope verontwaardiging. Elke werkgever organiseert volgens mij wel zaken die niet als "werken" kunnen geteld worden, en als je het buiten de werkuren organiseert zal er weinig animo voor zijn, wat meestal dan ook het "groepsversterkend karakter" teniet doet.
Kan best zijn dat de gros van de orkestleden rond plaatsen van Antwerpen werkzaam zijn. Het zou mij ergens niet verbazen dat er meer volk van de FOD Financiën werkt in Antwerpen dan in Brussel (niet vergeten dat de douane daar deel van uitmaakt )
---
Enfin, je kan je de vraag stellen waarom FOD Financiën perse een orkest nodig heeft. Ok, ze kunnen die gebruiken wanneer er eens hoog bezoek afkomt.
Ik heb gelezen dat de Nederlandse douane ook een orkest heeft. https://www.overdedouane.nl/organis...itgelichte-teams/het-nederlands-douane-orkest
Federale politie heeft ook een orkest. Maar moet de politie echt een orkest hebben?
Leger heeft een orkest want je moet kunnen marcheren
. Maar is dat ook nog van hedendaagse tijd?Universiteiten hebben ook orkesten en die zijn ook indirect gesteund door belastingsbetalers?
Wat voor mij het grappigste is natuurlijk;
Een CD&V kamerlid stelt die vraag natuurlijk niet moest de minister van Financiën nog Van Peteghem zijn
.