Bouchez, nu ook niet mijn favoriete mens, maar de man wordt blijkbaar bekogeld op bijeenkomsten, partijleden die gewond geraken, wordt bedreigd met de dood door gewapende criminelen,...
Enfin, laat ons aub niet afgleiden in Amerikaanse toestanden. Dewever werd pas ook opnieuw bedreigd, Dewinter moet een wapen dragen voor zijn eigen veiligheid,...
Ik vind het wel angstaanjagend hoe je zelfs in België fysiek moet boeten omdat je je mond opentrekt.
Enfin, laat ons aub niet afgleiden in Amerikaanse toestanden. Dewever werd pas ook opnieuw bedreigd, Dewinter moet een wapen dragen voor zijn eigen veiligheid,...
Ik vind het wel angstaanjagend hoe je zelfs in België fysiek moet boeten omdat je je mond opentrekt.
.
... dit was al super lang geweten. En nu, 3 maand voor de effectieve verhuis is het plots surprised picachu en gaat ze "proberen de beslissing terug te draaien". Gewoon maar om achteraf tegen de goedgelovige burger te kunnen zeggen "we hebben er alles aan gedaan", over politieke recuperatie gesproken...