Kleine nieuwtjes

En wéér een blaam voor justitie. De man die in een WZC twee medebewoners doodstak en een derde levensgevaarlijk verwondde had 4 jaar geleden zijn vrouw dood geklopt met een hamer, en moest geïnterneerd worden. De raadkamer besliste dat hij naar een WZC mocht.

Alweer een bekend persoon die overleden is, t'zijn er precies toch veel de afgelopen paar weken
Aan de andere kant sterven er dagelijks een pak meer onbekende personen.

Als t nen Duitser is, dan zijn er per definitie geen politieke motieven. Die plegen dodelijke aanslagen puur voor de lol.

Normaal is Bild er als de kippen bij om nationaliteit en religie van de terrorist breed uit te smeren. Vandaag merkwaardig genoeg niet. Geen woord.

We gaan zien of Merz nu samen met de neonazis een vijfpuntenplan gaat indienen tegen gevaarlijke autochtone veertigers uit Rheinland-Pfalz.

Als t nen Duitser is, dan zijn er per definitie geen politieke motieven. Die plegen dodelijke aanslagen puur voor de lol.

Normaal is Bild er als de kippen bij om nationaliteit en religie van de terrorist breed uit te smeren. Vandaag merkwaardig genoeg niet. Geen woord.

We gaan zien of Merz nu samen met de neonazis een vijfpuntenplan gaat indienen tegen gevaarlijke autochtone veertigers uit Rheinland-Pfalz.

Die religie is dan ook relevant als die specifieke religie geweld tegen anders- of ongelovigen kan inspireren, net zoals jij op politiek vlak - en ik ook overigens - banden met neo-nazistische bewegingen relevant lijkt te vinden. Verschil is dat ik niet discrimineert op basis van 'afkomst' van de radicale ideologie.

In Duitsland is autochtoon inderdaad het 'default', elk land is verantwoordelijk voor z'n eigen criminelen en andere probleemgevallen. Bij het toelaten van migranten mag en moet een samenleving dan ook selectief zijn.

Ik vind het uitermate relevant dat het weer een Duitse christen is die zum Spass zoveel mogelijk mensen probeert te doden met zijn voertuig en die blijkbaar voor de zekerheid nog bewapend was om nog wat extra slachtoffers te kunnen maken als hij zich vast zou rijden.

Maar goed, als het een zotte protestantse/katholieke Duitser is, moeten ze enkel de dader straffen maar zijn bevolkingsgroep én de andere zotte Duitsers met rust laten. Logisch.

Als het een zot is die elders geboren is, moeten ze alle mensen die elders geboren zijn demoniseren. Ze hebben nu eenmaal altijd een zondebok nodig.

Omdat dubbele standaarden en zondebok denken nu eenmaal ingebakken zijn bij autochtone christenen.

Hun grootouders waren daar tenslotte ook al zeer selectief in het "toelaten van religies" in de samenleving, nietwaar?

Dit gaat om mensen die niks meer te winnen of verliezen hebben in het leven en een daad willen stellen. Zo zijn er veel katholieken, en nog veel meer moslims. Aangezien die nu eenmaal in grote getalen richting Duitsland zijn gekomen en niet allemaal een mooi leven kunnen opbouwen.

"Een zot die ergens geboren is" is volledig naast de kwestie. Iemand is niet geboren om mensen doodt te rijden maar is zo geworden in onze samenleving.

Eerst Valeria van Peel terug in de rangen bij de N-VA en nu Rudi Kennis die gaat lopen bij de communisten. Twee keer feest deze week!

Mooi zo. Hoe minder auto's via de ring naar Zaventem hoe beter. Ook een alternatief voor de trein met die schandalige diabolotoeslag.
Ik vraag me wel af hoeveel mensen dan gaan overstappen op de tram in Brussel-Noord in plaats van die diabolotoeslag te betalen?

zal toch eerder beperkt zijn. vooral mensen uit Brussel zullen dat gebruiken, iemand die uit Gent of Antwerpen komt gaat gewoon op de trein blijven zitten

Terug
Bovenaan