808 State
Well-known member
Dat wel, en clicks is waar het bij hen uiteindelijk om draait .
De VRT werkt niet met clicks denk ik.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat wel, en clicks is waar het bij hen uiteindelijk om draait .
Dat bestaat al. Dat noemen ze GI joe actiepoppen.Als ze meer geld kunnen verdienen door ... mannelijke barbies aan te bieden, ga je hen dat geen twee keer moeten vragen.

Nee, had erover gekeken dat het een artikel van de Vrt was.De VRT werkt niet met clicks denk ik.
Ik denk niet dat de discussie hier over ging?Misschien is dit wel heel vergezocht maar zouden meisjes ook niet met ridders kunnen spelen? Of moeten zij maar bij hun barbiepoppen blijven? Snap toch niet goed waarom mensen zo opgewonden worden van zulke artikels. Niemand ondervindt hier schade van en meer variatie in speelgoed maakt alleen maar meer kinderen blij.
De discussie ging over wat voor een belachelijk artikel dat wel niet is, waarmee ik tussen de lijnen door les dat mensen traditionele gender rollen liever niet in vraag gesteld zien worden.Ik denk niet dat de discussie hier over ging?
Originally featured as an agent of Adolf Hitler, in the latest edition of Captain America Red Skull appears as an internet celebrity inspiring young men towards domestic terrorism via online videos.
determine if the whole surreal event could be transformed into something good instead of something underhanded and malevolent.

Ik heb enkel dat artikel gelezen, maar is het niet een beetje kort door de bocht? Omdat er sprake is van "10 rules to..." en "order vs chaos" en JP een boek heeft "12 rules to..." en dezelfde concepten gebruikt, heeft Marvel (een groot bedrijf dat dus beter voorzichtig is) zich op JP gebaseerd?![]()
Jordan Peterson on being Marvel's new Captain America villain
The villain Red Skull appears as an internet celebrity recruiting wayward young men via lengthy YouTube videosnationalpost.com
Allee Marvel zet hun Red Skull neer als Jordan Peterson
Peterson reageert er uiteraard op zijn manier op
![]()
![]()
![]()
Ik heb enkel dat artikel gelezen, maar is het niet een beetje kort door de bocht? Omdat er sprake is van "10 rules to..." en "order vs chaos" en JP een boek heeft "12 rules to..." en dezelfde concepten gebruikt, heeft Marvel (een groot bedrijf dat dus beter voorzichtig is) zich op JP gebaseerd?
Lijkt mij dat dat soort concepten door 90% van self-help social media volk wordt gebruikt? Kan evengoed een verwijzing zijn naar het hele incelgedoe toch?
Ik denk dat je gewoon een foute aanname maakt. Het punt is vooral dat men nu blijkbaar ook al speelgoed dat geschiedenis uitbeeld, plots wil veranderen. Kan een meisje niet spelen met een mannelijk riddertje mss? Niemand die zich daar druk over maakt.De discussie ging over wat voor een belachelijk artikel dat wel niet is, waarmee ik tussen de lijnen door les dat mensen traditionele gender rollen liever niet in vraag gesteld zien worden.
Misschien is dat een foutieve aanname van mij en dan mag je je punt altijd verduidelijken.
Nee, ik volg die persoon gewoon niet en ging enkel af op dat artikel.Allee kom.
Peterson heeft 't vaker over de feminist trap, beyond order is zn nieuwste boek en de andere referenties zijn er ook duidelijk.
Je moet toch al van slechte wil zijn om dat niet te zien tbh.
Moest Lego effectief een bedrijf zijn dat historische accuraatheid nastreeft in zijn producten dan zou je een punt hebben. Maar dan heb ik toch wel de geschiedenislessen over draken en tovenaars gemist. Waarom kan een draak wel maar een vrouwelijke ridder niet?Ik denk dat je gewoon een foute aanname maakt. Het punt is vooral dat men nu blijkbaar ook al speelgoed dat geschiedenis uitbeeld, plots wil veranderen. Kan een meisje niet spelen met een mannelijk riddertje mss? Niemand die zich daar druk over maakt.
Je zegt dat je geen probleem hebt met het veranderen van traditionele gender rollen maar anderzijds schilder je mensen die daarover een debat willen voeren af als sneeuwvlokjes en wil je geen vrouwelijke ridders als speelgoed. Wat is het nu?Dit is gewoon het zoveelste voorbeeld van een kleine groep politiek correcte sneeuwvlokjes die luid roepen en alweer hun gelijk halen, terwijl niemand wakker ligt van het onderwerp. Dat is extreem storend aan het worden en stoot daardoor veel mensen tegen de borst.
Doen alsof diegene die zich er aan storen gender rollen niet willen veranderen, lijkt me toch wel vergezocht of zelfs een uitvlucht om toch niet te moeten inzien hoe die kleine groep roepers veel te veel macht krijgen. Volgens mij zit er hier niemand die die gender rollen zo traditioneel wil houden, dus dat moet hier niet betrokken worden.
Dit is gewoon het zoveelste voorbeeld van een kleine groep politiek correcte sneeuwvlokjes die luid roepen en alweer hun gelijk halen, terwijl niemand wakker ligt van het onderwerp. Dat is extreem storend aan het worden en stoot daardoor veel mensen tegen de borst.
Doen alsof diegene die zich er aan storen gender rollen niet willen veranderen, lijkt me toch wel vergezocht of zelfs een uitvlucht om toch niet te moeten inzien hoe die kleine groep roepers veel te veel macht krijgen.
Het is niet omdat ze ook fantasierijke speelsets hebben, dat ze voor de rest geen accuraat speelgoed maken he.Moest Lego effectief een bedrijf zijn dat historische accuraatheid nastreeft in zijn producten dan zou je een punt hebben. Maar dan heb ik toch wel de geschiedenislessen over draken en tovenaars gemist. Waarom kan een draak wel maar een vrouwelijke ridder niet?
Omdat dat er compleet los van staat, zoals ik al uitlegde in mijn post die je quote. Moet ik nog eens exact hetzelfde zeggen omdat jij doet alsof je het niet snapt?Je zegt dat je geen probleem hebt met het veranderen van traditionele gender rollen maar anderzijds schilder je mensen die daarover een debat willen voeren af als sneeuwvlokjes en wil je geen vrouwelijke ridders als speelgoed. Wat is het nu?
ik stem op een combinatie van things: bijv. een draak van een vrouw.Moest Lego effectief een bedrijf zijn dat historische accuraatheid nastreeft in zijn producten dan zou je een punt hebben. Maar dan heb ik toch wel de geschiedenislessen over draken en tovenaars gemist. Waarom kan een draak wel maar een vrouwelijke ridder niet?
Je zegt dat je geen probleem hebt met het veranderen van traditionele gender rollen maar anderzijds schilder je mensen die daarover een debat willen voeren af als sneeuwvlokjes en wil je geen vrouwelijke ridders als speelgoed. Wat is het nu?
Of gewoon als ouwe pee, dat is ook genderneutraal.Het is een kwestie van tijd voor mijn kinderen mij niet meer als papa mogen aanspreken maar als genderneutraal ouderwezen.
Niemand licht daar wakker van. Tot er nog eens een of andere genderexperte haar mond moet opentrekken en heel die discussie weer in gang schiet. Ik wacht alvast op dragqueen Action Man.Ik zou gewoon willen dat Lego terug ridder sets maakt..
Als ze dat zouden doen: wie ligt er wakker van dat er vrouwelijke ridders tussen zitten?
't gaat over een fantasy setting, dus alles kan.
Als ge nu als speelgoedfabrikant beweert historisch accurate sets te maken dan is het een ander paar mouwen. Maar kom, hoeveel zijn er dat?
Als ik ooit zin heb om erachter te komen hoe het voelt om een hersenbloeding te kijken zal ik dat programma wel eens 5 minuten opzetten.Jullie zouden eens naar Rupaul's Drag Race of Drag Race Holland moeten kijken. Kpeins dat jullie dan 3 weken niet kunnen slapen.