Kleine nieuwtjes

Maar kom dan eens af met wat feiten? Nergens, maar dan ook nergens, valt er iets te lezen dat ook maar de minste aanleiding geeft om te denken dat de politie of de mensen anders denken over deze relschoppers ten opzichte van de BLM-relschoppers. "In mijn omgeving" bewijst niets he. Je kan hier evengoed dingen zitten te verzinnen. Die tweet is er NIET boenk op, echt niet. Waarom blijf je je zelf dat wijsmaken?
Wat wil je? Dat ik afkom met quotes uit 9lives forum? Gaat niet he. Je gelooft wat je zelf wilt uiteindelijk.

Wat wil je? Dat ik afkom met quotes uit 9lives forum? Gaat niet he. Je gelooft wat je zelf wilt uiteindelijk.
Kijk, als jij in je omgeving zoiets hoorde, over hoeveel mensen gaat dat dan? 't Gaan er niet veel zijn, want je ziet tegenwoordig niemand. Buiten die uitzonderingen, die er altijd zijn, is er letterlijk niemand die dat zegt. Van een mug een olifant maken, er een leugenachtige meme/tweet rond maken en dat dan gaan gebruiken in een discussie waarvoor je geen enkele aanwijzing of argument hebt. Sterk staaltje leugens als waarheid verkondigen dit.

Je moet vandaag de dag maar flik zijn hé.
‘schat, ik vertrek naar het werk hé’.
‘ok, veel plezier’

Ik kan me de stress en de angst niet voorstellen als je daar met 200 man staat tegenover een paar 1000.
Hoelang gaat het nog duren vooraleer er zo’n gek een pistool meebrengt naar zo een opkomst?
Dan gaan de poppen echt aan het dansen vrees ik

Alé. Hier gaan we weer.
hoe zou dit weer eindigen denken jullie?

Brussel zet zich schrap: vanmiddag mars tegen coronamaatregelen aangekondigd

Kijk, als jij in je omgeving zoiets hoorde, over hoeveel mensen gaat dat dan? 't Gaan er niet veel zijn, want je ziet tegenwoordig niemand. Buiten die uitzonderingen, die er altijd zijn, is er letterlijk niemand die dat zegt. Van een mug een olifant maken, er een leugenachtige meme/tweet rond maken en dat dan gaan gebruiken in een discussie waarvoor je geen enkele aanwijzing of argument hebt. Sterk staaltje leugens als waarheid verkondigen dit.
Dus als ik via de meme/tweet een bevestiging zie in m'n eigen omgeving, kantoor(toen telewerk niet verplicht was), facebook, 9lives,...moet ik dat toch maar niet geloven want meneer remake van BG zegt dat het niet waar is. Yeah sure...Die meme is ook niet uit het niets ontstaan he.

Dus als ik via de meme/tweet een bevestiging zie in m'n eigen omgeving, kantoor(toen telewerk niet verplicht was), facebook, 9lives,...moet ik dat toch maar niet geloven want meneer remake van BG zegt dat het niet waar is. Yeah sure...Die meme is ook niet uit het niets ontstaan he.
Dus je kreeg op het kantoor toen je er nog werkte, en destijds op 9lives al opmerkingen over hoe de politie aan zee te laks was en die gisteren te streng? Je werkt voor een toekomstvoorspeller dan? Je spreekt hier al drie pagina's letterlijk over hoe je in je omgeving ziet dat men de rellen van deze week anders bekijkt dan een BLM-rel. Dat was dus ook al niet waar?

En die meme is niet uit het niets ontstaan nee, die is ontsproten uit het brein van een of meerdere individuen die, vaak zonder documentatie, een aanname maken van hoe slecht de wereld wel niet is tegenover donker gekleurde mensen. Dat zegt helemaal niets.

Dus je kreeg op het kantoor toen je er nog werkte, en destijds op 9lives al opmerkingen over hoe de politie aan zee te laks was en die gisteren te streng? Je werkt voor een toekomstvoorspeller dan? Je spreekt hier al drie pagina's letterlijk over hoe je in je omgeving ziet dat men de rellen van deze week anders bekijkt dan een BLM-rel. Dat was dus ook al niet waar?

En die meme is niet uit het niets ontstaan nee, die is ontsproten uit het brein van een of meerdere individuen die, vaak zonder documentatie, een aanname maken van hoe slecht de wereld wel niet is tegenover donker gekleurde mensen. Dat zegt helemaal niets.
kheb nooit iets gezegd over BLM hoor.

Bij mijn omgeving is dat anders. Vliegen er parasols rond in het rond aan de kust, politie kon niet hard genoeg optreden tegenover de "we mogen het niet zeggen, maar het zijn weer de .....je weet het wel". Nu is het omgekeerd. :) Raar he? En de tweet ging daarover. Daarom is de tweet dan ook gewoonweg "boenk erop".
Ik weet niet wat mijn omgeving zegt, want ik zie al een tijdje geen kat meer.

De enigste omgeving die ik zie, is de omgeving van dit forum. En op dit forum zie ik geen andere behandeling voor hoe men omging met de behandeling van de rellen bij de blm betoging of vuurke stook op nieuwjaar in brussel. Met name dat mocht hardhandiger.

Hier zie je diezelfde mensen die die opinie hadden, eenzelfde opinie hebben over wanneer het gaat over de volgens u hippe studenten.
De enigste link die je kunt leggen is dat men het schandalig vindt dat de politie weer maar eens kop van jut is, terwijl die gewoon hun werk doen.

Het enigste wat ik mij wel kan inbeelden dat er gebeurd is oei dat is mijn kind (of dat had mijne kleine kunnen zijn) dus foei die agenten zijn verkeerd bezig. Terwijl het daarvoor een ver van hun bed show was omdat het iemand anders zijn kinderen waren. In de redenering, dat is toch crapuul zunne, mijn kinderen zouden dat echt niet doen hoor. Pakt die maar eens goed aan.

Maar dat heeft dan niets te maken met de kleur van die personen. Eerder met de tegenwoordige vergoelijking van de eigen kinderen omdat ze gelijkaardig gedrag hadden kunnen hebben ipv het feit dat ze zich aan de regels hadden moeten houden of dat het nu hun kinderen (of überhaupt zijzelf) waren of niet.

@Renegadexxripxx je valt in herhaling en verder blijf ik bij mij standpunt.

“De koningin heeft iets charmant en knus gemaakt van die pastorie. Ze wonen in alle eenvoud in het hart van het dorp en hebben veel sympathie jegens hun medebewoners.” Ze wonen er samen met bewakingspersoneel, een butler, een huishoudster en een kok.

"wonen in alle eenvoud" én ""samen wonen met butler, huishoudster". ja idd, echte eenvoud is dat..

hebben veel sympathie jegens hun medebewoners

amai, zo sympathiek zeg, echte mensen van het volk onze Albert en Paola :laugh:

Laatst bewerkt:
Alé. Hier gaan we weer.
hoe zou dit weer eindigen denken jullie?

Brussel zet zich schrap: vanmiddag mars tegen coronamaatregelen aangekondigd

Twas gelukkig te koud vo de kindjes om buiten te spelen. De brusselse politie mag Frank Deboosere dankbaar zijn. tZal ws een weekske kalm zijn nu, met wa chance zijn ze het erna vergeten.

enkel-nog-nederlands-op-schermen-mivb-bussen-wanneer-ze-vlaanderen-binnenrijden

Dit is gewoonweg de waanzin voorbij. Als dit de zaken zijn waarvoor de flaminganten nu enkel nog voor strijden, afschaffen die partij. Ophoepelen met hun zever, dit is kafka.
Waarom niet gewoon de naam nemen hie men deze schrijft in het taalgebied waar die zone ligt?
Ik heb dat nooit gesnapt hé.
Zls we naar luxemburg rijden via luik. Dan kom je dit in volgorde tegen: Luik, Liège, Lüttich.
Je moet maar als vrachtwagenchauffeur hier in luik zijn😄
Waarom niet gewoon liegel en antwerpen overal?

enkel-nog-nederlands-op-schermen-mivb-bussen-wanneer-ze-vlaanderen-binnenrijden

Dit is gewoonweg de waanzin voorbij. Als dit de zaken zijn waarvoor de flaminganten nu enkel nog voor strijden, afschaffen die partij. Ophoepelen met hun zever, dit is kafka.
Dit is nu ook niet iets waar ik direct prioriteit aan zou geven. Maar anderzijds is het wel nodig om af en toe wat tegengas te geven. In Brussel is het qua Nederlands al erg gesteld, maar ook in redelijk wat Vlaamse gemeentes in de rand rond Brussel zie je heel wat mensen die amper een woord Nederlands spreken. Ik heb zo een allochtone collega die al 20 jaar in een Vlaamse gemeente woont en amper een woord Nederlands spreekt. Dat is zo regelmatig van: "hey DiffieHM, ik hier brief gekreeg van gemeente maar ik nie begrijp... jij mij uitleg?". :unsure:

Is bij de NMBS trouwens toch al lang zo? Als je van Vlaanderen naar Brussel spoort veranderen ook de volgorde van de talen bij de aankondigingen naarmate je Brussel binnenrijdt?

De Wever: 'Blunder om scholen te sluiten'​

N-VA-voorzitter en Antwerps burgemeester Bart De Wever vindt het een "ongelofelijke blunder" om de scholen te sluiten, na wat zich afgelopen week heeft afgespeeld in het Ter Kamerenbos in Brussel. Dat heeft hij gezegd in VTM NIEUWS.
"Als ik de beelden van afgelopen week zie, vind ik het een ongelofelijke blunder om de scholen te sluiten", zei De Wever. Volgens hem komen jongeren daardoor op straat, vormen ze samenscholingen en gaan ze feesten.
"We hebben zeker perspectief nodig. Jongeren geloven ook niets meer", zei hij. De N-VA-voorzitter haalde ook nog uit naar premier Alexander De Croo (Open Vld), die volgens De Wever angst creëert.
De Antwerpse burgemeester herhaalde ook nog eens het pleidooi om de terrassen te openen.
de-wever-blunder-om-scholen-te-sluiten

Ok, je zit in de oppositie in de federale overheid, maar kakken over "scholen" is ook kakken op uw eigen vlaamse overheid, meer bepaald kakken op uw eigen vlaams minister van onderwijs.

Dat overlegcomité dient maar om te zaken te stroomlijnen tss de gemeenschappen. Niemand verplicht u om de scholen in Vlaanderen te sluiten.

Dit is toch serieuze afgang of zelfs een vorm van "friendly fire" tegenover Ben Weyts? Mocht ik Ben zijn, zou ik toch opstappen.

de-wever-blunder-om-scholen-te-sluiten

Ok, je zit in de oppositie in de federale overheid, maar kakken over "scholen" is ook kakken op uw eigen vlaamse overheid, meer bepaald kakken op uw eigen vlaams minister van onderwijs.

Dat overlegcomité dient maar om te zaken te stroomlijnen tss de gemeenschappen. Niemand verplicht u om de scholen in Vlaanderen te sluiten.

Dit is toch serieuze afgang of zelfs een vorm van "friendly fire" tegenover Ben Weyts? Mocht ik Ben zijn, zou ik toch opstappen.

Ja wat Ben heeft echt zelf beslist dat scholen moesten sluiten
*zucht*
Het is niet omdat ge tegen de NVA zijt dat ge daarom zelf maar uw eigen waarheden als lief moet beginnen nemen he

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan