Omdat de meeste mensen achterlijk zijn.
Zijn ook veel mensen met grootheidswaanzin die vinden dat al de rest achterlijk is hé.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Omdat de meeste mensen achterlijk zijn.

Als je zo slim was als ik zou je dat ook gewoon vinden hoor.Zijn ook veel mensen met grootheidswaanzin die vinden dat al de rest achterlijk is hé.![]()
Omdat de politie moet oppassen dat ze niet iemand vertrappelen met hun ton wegende paarden?Totaal niet mee eens.
Dit is de voorpagina nu op hln.
![]()
Daar onder aan kan je op meerdere artikels klikken. Daar is geen enkel artikel dat in de titel die aantallen gewonde agenten meldt.
Geen enkel.
Maar dit neemt weer prominent de plaats in en zal allicht ook weer mooi belicht worden op het nieuws.
En waarom?
tjah, toch wel wat filmpjes gezien waarin een groot aantal projectielen richting de flikken worden gesmeten.vtm heeft beelden getoond van een politieagent die in de arm wordt gebeten door een politiehond. Agent die bij het chargeren zijn voet omslaat wordt bijvoorbeeld ook meegeteld ook bij de gewonden hé. En nee, ik wil het geweld tegen de politie helemaal niet vergoeilijken. Zonder details over de verwondingen kan je gewoon weinig conclusies trekken op basis van die cijfers.
Omdat de politie moet oppassen dat ze niet iemand vertrappelen met hun ton wegende paarden?
Zie niet in waarom je dit zou moeten censureren.
Oow wacht nu moet de politie nog oppassen. Ze moeten ook met een fluwelen matrak slaan en fluwelen handboeien gebruiken? Geen traangas of pepperspray maar lachgas en lucht?Omdat de politie moet oppassen dat ze niet iemand vertrappelen met hun ton wegende paarden?
Klopt, je moel niks censureren. Maar dat werkt dan in twee richtingen hé.Omdat de politie moet oppassen dat ze niet iemand vertrappelen met hun ton wegende paarden?
Zonder die meisjes hun positiviteit in twijfel willen trekken, vraag ik me toch af hoe het in godsnaaam mogelijk is om mensen van 2003 illigaal hier te laten wonen ( Nederland)![]()
Uitzetting dreigt voor model-Amsterdammers Sofia en Najoua: zijn ze wel Nederlands genoeg?
Uitstekende scholieren, ideale oppassen, bevlogen vrijwilligers, en ondertussen woonden ze in een kelderbox langs de A10. De zussen Sofia en Najoua Sabbar zijn geworteld in Amsterdam, maar hebben nooit een verblijfsvergunning gehad. Nu dreigt uitzetting naar Marokko.www.parool.nl
Het blijft echt overal hetzelfde. Ben je een modelburger? ==> Weg
Haat je deze samenleving? Mag je blijven
En waarom die "tonen zich ingezet te hebben"? Waarom discrimineren? Waarom niet toepassen op gewoonweg iedereen na een bepaalde leeftijd? We kunnen op elk individu een euro plakken in de zin van "wat heb je opgebracht" of "wat kost jij aan de staat"? Niet enkel allochtonen moeten toch "opbrengen"?Zonder die meisjes hun positiviteit in twijfel willen trekken, vraag ik me toch af hoe het in godsnaaam mogelijk is om mensen van 2003 illigaal hier te laten wonen ( Nederland)
Dat is toch die mensen ook voor de zot houden. Dan moet de overheid maar in gebreken gesteld worden en die mensen alsnog een verblijfsvergunning geven (indien ze tonen zich ingezet te hebben)
Ik bedoel daar gewoon bij dat, als men geen criminele feiten gepleegd heeft een verblijfsvergunning zou moeten krijgenEn waarom die "tonen zich ingezet te hebben"? Waarom discrimineren? Waarom niet toepassen op gewoonweg iedereen na een bepaalde leeftijd? We kunnen op elk individu een euro plakken in de zin van "wat heb je opgebracht" of "wat kost jij aan de staat"? Niet enkel allochtonen moeten toch "opbrengen"?
tjah, toch wel wat filmpjes gezien waarin een groot aantal projectielen richting de flikken worden gesmeten.
Nochtans komt het begrip van exact dezelfde mensen die begrip willen (of "verklaren" waarom) voor allochtonen die gaan rellen. En dezelfde mensen die de politie steunen als het tegen allochtonen is, steunen nu ook de politie. Die meme klopt dus langs geen kanten. Vanwaar heb je nu het idee dat er met een dubbele standaard gediscussieerd wordt?
Grappig én toch klopt het wel.
Inderdaad. Zelden de politie er zo keihard zien invliegen.Ik heb ze bij de BLM-protesten nochtans niet zien chargeren met paarden en de wapenstokken, dus zeggen dat donkere jongeren automatisch harder worden aangepakt lijkt hier eerder niet het geval. Nu waren het maar vnl. witte minderjarige kindjes, dus dan mochten de agentjes zich eens uitleven met de volle zege van beroepsamateur Philippe Close.

Serieus man, voor mij zou dat eerder een teken zijn om de cavalerie nog verder uit te breiden. Of zet desnoods politie-olifanten in, als sommigen dan toch denken de strijd te moeten aangaan met onze ordediensten.Grappig. Sure. Kloppen? Whatever. Kzat niet bepaald te letten of uit de grote menigte een projectiel werd gesmeten door een roosblank persoon of door een eerder bruinere tint...
Den Baert zijn bedoeling is dan ook enkel maar om een grap te maken.Grappig. Sure. Kloppen? Whatever. Kzat niet bepaald te letten of uit de grote menigte een projectiel werd gesmeten door een roosblank persoon of door een eerder bruinere tint...