Kleine nieuwtjes

Wat doe je als partij die opkomt voor de werkende klasse als die tewerkgesteld zijn bij een multinational? Die steunen maar het producten boycotten? Allemaal niet zo makkelijk in vakjes te duwen.

Ik denk niet dat je een job met meer werkzekerheid kan vinden! :laugh:
Soms komt het ook gewoon op een dienblaadje natuurlijk.

De IT verantwoordelijken hadden op zijn minst toch ingelicht mogen worden. Dan kan je nog perfect testen hoe de eindgebruiker en de IT afdeling reageert, maar zonder risico dat er onnodige escalaties zouden gebeuren. De ICT infrastructuur van een ziekenhuis in lockdown zetten kan wel degelijk een impact hebben op de gezondheid van patiënten.

Wij doen binnen het bedrijf ook zulke testen waarbij zo weinig mogelijk mensen op de hoogte worden gebracht, maar wel een aantal om geen onnodige kosten te veroorzaken door overreacties.

blijkbaar is die sensibilisering wel zeer nodig.

Als uw ICT infrastructuur in lockdown gaat van een paar random usb stickskes die overal liggen....

Het ziet er eerder naar uit da sommige instanties in een kramp geschoten zijn, en zich nu in het gat gebeten voelen.

ook al is er niets mis mee voorzichtigheid, maar paniekeren is ook niet goed natuurlijk.

blijkbaar is die sensibilisering wel zeer nodig.

Als uw ICT infrastructuur in lockdown gaat van een paar random usb stickskes die overal liggen....

Het ziet er eerder naar uit da sommige instanties in een kramp geschoten zijn, en zich nu in het gat gebeten voelen.

ook al is er niets mis mee voorzichtigheid, maar paniekeren is ook niet goed natuurlijk.
Dat is heel zeker nodig en dat is ook iets dat altijd nodig zal blijven. Hopelijk leren ze hier heel veel uit, nemen ze gepaste maatregelen en herhalen ze zelf zulke acties in de toekomst.

Maar dat wilt niet zeggen dat je de verantwoordelijken niet even op voorhand moet inlichten.

Wat doe je als partij die opkomt voor de werkende klasse als die tewerkgesteld zijn bij een multinational? Die steunen maar het producten boycotten? Allemaal niet zo makkelijk in vakjes te duwen.
vandaar dat pvda die allemaal wil wegbelasten: probleem opgelost.

Is dat een Armani-bril die Hedebouw opheeft of zie ik dat verkeerd? Hoe klassebewust zeg. Oh, wacht...

Dat doet voor mij afbraak aan zijn discours.

Maar gelukkig leven we in een vrij land waar die mens mag doen wat hij wil.

Armani brillen zijn goedkope monturen. Dat is nog iets wat verkocht wordt in een Hans Anders of Pearle winkel.
Dat is gewoon een cheapo montuur met een bekend merk opgeplakt, gemaakt in acetaat, goedkoopste materiaal voor een bril.

Lijkt mij vrij duidelijk dat jullie geen brildragers zijn want dat is absoluut geen "luxe"-bril :p.
Dat is één klasse boven de absolute "cheapass" klasse voor brillen :p

Armani brillen zijn goedkope monturen. Dat is nog iets wat verkocht wordt in een Hans Anders of Pearle winkel.
Dat is gewoon een cheapo montuur met een bekend merk opgeplakt, gemaakt in acetaat, goedkoopste materiaal voor een bril.

Lijkt mij vrij duidelijk dat jullie geen brildragers zijn want dat is absoluut geen "luxe"-bril :p.
Het is een beetje zoals Tom Van Grieken hypocriet noemen omdat hij gespot is met een dürüm in de hand in plaats van een Vlaemsche friet.

Helemaal gelijk hoor. Mocht het nu een rolex zijn geweest zou het wel afbreuk doen natuurlijk (maar dat draagt hij niet dus maakt niet uit) :p
We kunnen hem beter afrekenen op zijn Colruyt cijferwerk.

Laatst bewerkt:
Die montuur kost 100€ of iets in die orde, moet die dan met een bril van het kruidvat rondlopen?
idd, montuur van een bril is eigenlijk de kleinste kost. zelfs al die opties op glazen zijn nog cava, tov de kost van de oogcorrectie. zeker als ge wat meer nodig hebt, worden uw standaard-glazen al snel vrij duur

Vreemd dat een school sluiten het antwoord is op zo een dreiging. Een leerling van die school zou toch ook moeten weten dat er max 60dood kunnen gaan.

Vreemd dat een school sluiten het antwoord is op zo een dreiging. Een leerling van die school zou toch ook moeten weten dat er max 60dood kunnen gaan.

Als jij verantwoordelijk bent. Ga jij de school niet sluiten ?

En als er dan ineens die persoon afkomt en er 5 neerschiet... ga je dan zeggen... dit valt beter mee dan we gedacht hadden... er waren 60 kogels dus alles minder als 60 is een goed ding ?

Wegnemen onderwerp van het dreigingsgevaar zodanig dat politie en justitie hun werk kan doen.

Meest wereldvreemde en bizarre opmerking van 2024 hebben we dan ook al gehad.

Je wil dat geen enkel kind, leerkracht of wie dan ook gewond geraakt, laat staan gedood wordt. Scholen sluiten en politie en gerecht hun werk laten doen is enige mogelijke oplossing.

Omdat het past bij uw profielfoto.

2015-07-28-1438125588-2688981-FrySarcasm-thumb.jpg

Ik ben een seksist, ik dacht onmiddellijk dat het een jongen zou zijn, want dreigen met zo'n geweld... maar het is blijkbaar een meisje.
Gender equality in 2024! Minder vooroordelen hebben vanaf dit jaar...

All kidding aside, de school tijdelijk sluiten tot de dreiging gekend is en opgelost is de enige mogelijke goede oplossing, ergens wel curieus of men dit gaat kunnen oplossen op een manier dat dat meisje niet levenslang met de gevolgen hiervan opgezadeld gaat zitten door reputatieschade in de regio (pesten in het middelbaar, etc.).

En we blijven maar hypocriet.
Vooruit, voor strengere regels voor adverteren kiescampagnes op social media. Maar dan gaan ze wel wat wild slogans gaan projecteren, en zeggen zelf dat ze de regels niet gaan volgen daaromtrent en er meer komt.

Politici vandaag :laugh:. Eén grote grap.

Betreft de dreiging van een schietpartij op de lagere school.

Ach, na de high school shootings, nu nog middle school shootings! Vroeg begonnen is half gewonnen.
(sarcasm)

Een dreiging met doodsbedreigingen moet je altijd serieus nemen.

Dit vind ik wel verontrustend, dat wanneer een journalist zulke zaken onderzoekt meteen duidelijk komt dat organisaties niet open en bloot communiceren over welke data mogelijk getroffen is bij een hacking. En in vraag me zelfs af waarom een afvalintercommunale eigenlijk info over erfenissen, leeflonen of zaken van de rechtbank in hun databank hebben. Het toont voor mij in ieder geval aan dat we te weinig stil staan bij wie wat weet over ons leven.

Peppa Pig steelt en wordt ontvoerd: Youtube krijgt geweld in tekenfilms niet onder controle

Misschien al eens beginnen met je kind niet onbewaakt voor een tablet te zetten waar hij vrijelijk kan surfen zonder enige vorm van controle? Laat die moordende Peppa Pig maar dronken volwassenen entertainen.
Waarom niet beide?

En ervoor zorgen dat het niet meer aanbevolen wordt voor jonge kinderen na een half uur én toezicht houden op uw kinderen.

Tja, bullshit sensatie nieuws.
Voor kinderen bestaat https://www.youtubekids.com/
Als ik naar xxx sites ga vind ik ook andere peppa pig filmpjes hoor.
Zelf jonge kinderen?

Want op Youtubekids vind je bijvoorbeeld ook geen Cemi etcetera, want dat is zogezegd niet voor jonge kinderen bedoeld.

Terug
Bovenaan