Kleine nieuwtjes

Vlaams belang :rofl:
Slechts één van de vele hoogtepunten,:

Wat ik wel niet begrijp is waarom zijn uitspraak beschouwd wordt als homofoob ? Hij geeft zelf aan geen probleem te hebben met iemands geaardheid, maar wel met het feit dat bij wijze van spreken ze allemaal in hunne g-string elkaar op die karren staan af te lebberen.
Ik denk indien we een hetero-pride zouden organiseren op dezelfde manier, er zich ook een groot deel van de bevolking zich hier zouden aan storen, vooral dan ook ouderen denk ik , die veelal toch met andere minder decadente normen zijn grootgebracht (en niet met temptation island en big brother). Ook religieuze gemeenschappen zullen zich hieraan storen denk ik.
Ik vraag mij eigenlijk ook wel af, of het nodig is om uw seksuele geaardheid op deze manier te uiten of te verdedigen. Er zijn waarschijnlijk betere manieren om dit te doen, zonder aanstoot te geven aan een hele hoop mensen.

Ge moet maar durven.
In de storm van een schandaal. Een man die vermoord is en waarvan de familie vraagt om aub sereen te zijn en geen conclusies te trekken over de motivatie.
Maar dan toch zelf zo een post maken.
Wereldvreemd.

Wat ik wel niet begrijp is waarom zijn uitspraak beschouwd wordt als homofoob ? Hij geeft zelf aan geen probleem te hebben met iemands geaardheid, maar wel met het feit dat bij wijze van spreken ze allemaal in hunne g-string elkaar op die karren staan af te lebberen.
Ik denk indien we een hetero-pride zouden organiseren op dezelfde manier, er zich ook een groot deel van de bevolking zich hier zouden aan storen, vooral dan ook ouderen denk ik , die veelal toch met andere minder decadente normen zijn grootgebracht (en niet met temptation island en big brother). Ook religieuze gemeenschappen zullen zich hieraan storen denk ik.
Ik vraag mij eigenlijk ook wel af, of het nodig is om uw seksuele geaardheid op deze manier te uiten of te verdedigen. Er zijn waarschijnlijk betere manieren om dit te doen, zonder aanstoot te geven aan een hele hoop mensen.

Maar als er één of de andere imam zulke uitspraken doet is het kot te klein en in zijn geval moeten we het maar pikken?

De discussie homofoob of niet nog achterwege gelaten, het getuigt op z’n minst van 0,0 respect voor andere opvattingen.

Nu uitspraken als en ik citeer: “Ik vind een gaypride echt vies. Het exhibitionisme op die karren, die strontkarren, met hun spulleke in een suspensoir. Mannen die elkaar aan het aflebberen zijn en vrouwen die elkaar aan het aflebberen zijn…" of over transgenders: “Dat promoten is een ziekte, die het brein aantast. Transseksualiteit is abnormaal en dat zeg ik zonder waardeoordeel: het is niet de norm, dus ab-normaal." dan ben je homofoob pur sang.

En zo toont het VB alweer zijn ware gezicht.

Rellen in Luik na aanval op agent: tweehonderd heethoofden plunderen winkels en bekogelen politiewagens

Zo’n tweehonderd heethoofden zetten momenteel het centrum van Luik op stelten. Verschillende winkels werden geplunderd en ook een McDonalds-vestiging moest eraan geloven. “Ze zijn in kleine groepjes gekomen met de bedoeling om schade te veroorzaken”, aldus de politie.

Arm Europa. Richting een permanente staat van rellen.

Zoals overal hetzelfde kansloze volk dat het nodig vindt om te gaan plunderen en zaken te gaan vernielen.
Het zullen wel weer 'verwarde' jongeren zijn.

Maar als er één of de andere imam zulke uitspraken doet is het kot te klein en in zijn geval moeten we het maar pikken?

De discussie homofoob of niet nog achterwege gelaten, het getuigt op z’n minst van 0,0 respect voor andere opvattingen.

En zo toont het VB alweer zijn ware gezicht.

Ik denk net als een Imam zulke uitspraak zou doen, dat er inderdaad geen reactie op gaat komen. Het is omdat een "blanke" man een andere mening is toegedaan dan hetgeen maatschappellijk aanvaard moet zijn in een Westerse samenleving dat men er op reageert. Bij mijn weten gooien de Imams de homo's nog naar beneden van appartementsgebouwen (allee in de niet westerse gestuurde samenleving dan toch).

Dat hij hier op een onbeschofte manier zijn mening staat te verkondigen daar ben ik het volledig mee eens, het is een beetje in de stijl van Jeff Hoeyberghs over vrouwen. Het was misschien ook wel z'n bedoeling om te schofferen.
Maar het gegeven dat de gay-pride een decadente bedoening is, daar zullen velen hem in volgen denk ik (ook niet homofoben), er zijn zelfs homo's die deze mening zijn toegedaan en er zich niet mee willen associëren.

Velen vergeten dat Vlaams Belang staat voor zeer traditionele/conservatieve waarden, hetgeen a priori inhoud dat ze gay-prides en dat soort dingen zullen afkeuren , je kan ze een beetje vergelijken met de puriteinse Amerikanen.

Laatst bewerkt:
Zoals overal hetzelfde kansloze volk dat het nodig vindt om te gaan plunderen en zaken te gaan vernielen.
Het zullen wel weer 'verwarde' jongeren zijn.

9 agenten gewond ondertussen.
Benieuwd of we nu ook massale steunbetuigingen gaan zien tegen politiegeweld.

Hier kan je bij de stories de plunderingen zien. Alleszins géén kleine groepjes amokmakers.
Provocatie en aanvallen op politie,....

Laatst bewerkt:
Ik denk net als een Imam zulke uitspraak zou doen, dat er inderdaad geen reactie op gaat komen.

Als morgen een Belgische imam zo'n uitspraak doet is het kot weldegelijk te klein.

Velen vergeten dat Vlaams Belang staat voor zeer traditionele/conservatieve waarden, hetgeen a priori inhoud dat ze gay-prides en dat soort dingen zullen afkeuren , je kan ze een beetje vergelijken met de puriteinse Amerikanen.

Dit wordt absoluut vergeten en het kan daarom niet genoeg benadrukt worden.

Een collega van mij, kwam vorige verkiezingen openlijk uit dat hij VB gestemd had.Hij wou duidelijk maken dat hij anti-establishment was.

Toen ik hem er op wees dat het VB niet echt enthousiast oploopt met homoseksuelen, moest hij zich in allerlei bochten wringen want zijn kind heeft namelijk een bevriend homokoppel als peters.

Denk je dan werkelijk dat de Imams in Belgie¨het wel opnemen voor de LGTB+ vrijheden ?
Nee absoluut niet dat lijkt me overduidelijk. Daarom dat ik zeg dat mocht bijvoorbeeld Nordine Taouil zo iets verkondigen op Terzake of in de krant, hij zeker de wind van voor zou krijgen.

Rellen in Luik na aanval op agent: tweehonderd heethoofden plunderen winkels en bekogelen politiewagens

Zo’n tweehonderd heethoofden zetten momenteel het centrum van Luik op stelten. Verschillende winkels werden geplunderd en ook een McDonalds-vestiging moest eraan geloven. “Ze zijn in kleine groepjes gekomen met de bedoeling om schade te veroorzaken”, aldus de politie.

Arm Europa. Richting een permanente staat van rellen.
Dat ge dat niet goedkeurt kan ik begrijpen. Verontwaardiging die ik zelf ook deel ook. Maar waarom altijd die marginale zever van arm europa of arm belgie? Dat is echt zo'n nietszeggende uitspraak uit de populistische hoek.

Politie pakt een vrouw van afrikaanse origine op die volgens hen weerspannig was.
Maar uiteraard weet gans de afrikaanse gemeenschap dat de vrouw hardhandig werd aangepakt om niets dus puur racisme van de politieman!

Was weer zo een verhaal zoals in Brussel waar die man stierf aan hartafwijking maar dat de schuld van de politie was wss

Gebruik dat geld voor ontwikkelshulp maar voor al die schade te vergoeden

Als ge die "jongeren" live bezig zag net op het VRT journaal zag ge alweer voldoende over wat ne verloren hoop krapuul dat is.
Met de vinger een pistooltje maken en naar de camera richten enzo...

De beelden spreken ook weer verder voor zich. Met ne man of 50 achter de politiewagens stenen gooien, incl vrouwen,...

En erna op het journaal een even lang stuk over de moord op David, waarvan nog altijd niet zeker is dat dit iets met homo-haat te maken heeft en zelf de familie terughoudendheid vraagt.
En De Croo die daar natuurlijk zijne kop moet laten zien.

Ondertussen is er dagelijks geweld tegen de politie in onze grootsteden. Gaat em daarvoor ook een speechke geven?
Politie pakt een vrouw van afrikaanse origine op die volgens hen weerspannig was.
Maar uiteraard weet gans de afrikaanse gemeenschap dat de vrouw hardhandig werd aangepakt om niets dus puur racisme van de politieman!

Was weer zo een verhaal zoals in Brussel waar die man stierf aan hartafwijking maar dat de schuld van de politie was wss

Gebruik dat geld voor ontwikkelshulp maar voor al die schade te vergoeden

Natuurlijk. Dat maakt daar allemaal niets uit of het waar is of niet.
Dit was weer gewoon het zoveelste excuus om geweld te plegen, te plunderen,... van dezelfde groep verloren krapuul.

Vandaag waren er 2 protesten. Eentje tegen het hardhandig aanpakken van een zwarte vrouw, eentje tegen het doden van een homo...

De tweede reden lijkt me meer gegrond voor een protest maar dat buiten beschouwing gelaten, waarom loopt het eerste protest volledig uit de hand en kan het tweede protest vreedzaam verlopen ?

Vandaag waren er 2 protesten. Eentje tegen het hardhandig aanpakken van een zwarte vrouw, eentje tegen het doden van een homo...

De tweede reden lijkt me meer gegrond voor een protest maar dat buiten beschouwing gelaten, waarom loopt het eerste protest volledig uit de hand en kan het tweede protest vreedzaam verlopen ?
Omdat ge op een betoging van het tweede kaliber de "hoodies" en "adidaskes" niet gaat tegenkomen. DIe wentelen zich enkel in hun slachtoffer rol.

Tis toch iedere keer ook zo pijnlijk gênant en lachwekkend hoe ze dat steevast "jongeren" blijven noemen terwijl heel België natuurlijk wel weet over welke jongeren dat gaat.
Terwijl omgekeerd de kleur (en recent geaardheid) tot vervelens toe herhaald wordt.

Laatst bewerkt:
Tis toch iedere keer ook zo pijnlijk gênant en lachwekkend hoe ze dat steevast "jongeren" blijven noemen terwijl heel België natuurlijk wel weet over welke jongeren dat gaat.
Terwijl omgekeerd tot vervelens toe de kleur (en recent geaardheid) tot vervelens toe herhaald wordt.
Krapuul heb je in alle slag he.

Dat ge dat niet goedkeurt kan ik begrijpen. Verontwaardiging die ik zelf ook deel ook. Maar waarom altijd die marginale zever van arm europa of arm belgie? Dat is echt zo'n nietszeggende uitspraak uit de populistische hoek.
Dolgelukkig Europa.

Nee, het is effectief een nieuwe realiteit. Product van.

Nu dit weer, eerst om die verongelukte jongen. Uiteraard de nieuwjaarsrellen.
Parijs een tijdje terug, meerdere rellen. De rellen onlangs in Nederland.
Wat nu snel in me opkomt. Je kan blijven opsommen.

Er broeit iets.
Het nieuwe normaal, regelmatig een afgebroken buurt, en agenten het ziekenhuis in.

En ik vermoed dat we het ergste nog niet eens gezien hebben.
Zeker niet nu de centen om ze te sussen op zijn met de gigantische budgetaire putten voor ons.
De kloven worden duidelijk alsmaar groter. Populisme, so be it.

Laatst bewerkt:

Irakezen slaan homokoppel kebabzaak uit omdat ze er “te gay” uitzien​

Ik begon even te googlen om een alternatieve bron, waarbij ik gelijk 2 andere artikels vond over diezelfde kebabzaak. Knappe integratie.

Waar is den tijd dat men met alles moest kunnen lachen, zelf wat heilig is voor anderen.
Het lijkt nog niet zo'n ver verleden.

Terug
Bovenaan