cantharides
Active member
![]()
Vlaams Belang draagt homofobe oud-scenarist voor als VAF-bestuurder
Voor het eerst vaardigt Vlaams Belang iemand af naar de raad van bestuur van het Vlaams Audiovisueel Fonds (VAF). Jef Elbers schreef scenario’s voor Merlina, maar ook artikels over ‘homoseksueel gezeik’. Met de afvaardiging doet de partij zichzelf geen plezier.www.standaard.be
Vlaams belang
Slechts één van de vele hoogtepunten,:
Wat ik wel niet begrijp is waarom zijn uitspraak beschouwd wordt als homofoob ? Hij geeft zelf aan geen probleem te hebben met iemands geaardheid, maar wel met het feit dat bij wijze van spreken ze allemaal in hunne g-string elkaar op die karren staan af te lebberen.
Ik denk indien we een hetero-pride zouden organiseren op dezelfde manier, er zich ook een groot deel van de bevolking zich hier zouden aan storen, vooral dan ook ouderen denk ik , die veelal toch met andere minder decadente normen zijn grootgebracht (en niet met temptation island en big brother). Ook religieuze gemeenschappen zullen zich hieraan storen denk ik.
Ik vraag mij eigenlijk ook wel af, of het nodig is om uw seksuele geaardheid op deze manier te uiten of te verdedigen. Er zijn waarschijnlijk betere manieren om dit te doen, zonder aanstoot te geven aan een hele hoop mensen.