Kleine nieuwtjes

Dat is natuurlijk de keerzijde van de medaille als uw huis maar beperkt bewoond is en zodanig afgesloten is dat niemand ziet wat er op uw hof gebeurt.
Vraag is natuurlijk wat hebben ze buit gemaakt, ik kan mij nooit voorstellen dat dit zeer veel geweest gaat zijn.

1 minuut gezocht op Google maps en het huis al gevonden. Niet zichtbaar op streetview maar wel gewoon op satelliet.

Wat ik niet begrijp:
* Die wonen daar niet permanent want ze behouden hun hoofdwoonplaats in Manchester, dus iedereen weet dat dat huis niet permanent bewoond is
* Zeer makkelijk op te zoeken op Google Maps
* Lijkt erop dat ondanks de bodemloze geldzak van Kevin er geen state-of-the-art alarmsysteem is voor hun woonst, je weet wel, die woonst waarvan ze weten dat die vaak onbewoond is?
Ik dacht dat zijn of haar ouders daar woonde

Woning ligt verschrikkelijk eigenlijk. Wijken errond die heel rustig zijn en mooi in het groen. Nee hij bouwt langs de drukke steenweg

1 minuut gezocht op Google maps en het huis al gevonden. Niet zichtbaar op streetview maar wel gewoon op satelliet.

Wat ik niet begrijp:
* Die wonen daar niet permanent want ze behouden hun hoofdwoonplaats in Manchester, dus iedereen weet dat dat huis niet permanent bewoond is
* Zeer makkelijk op te zoeken op Google Maps
* Lijkt erop dat ondanks de bodemloze geldzak van Kevin er geen state-of-the-art alarmsysteem is voor hun woonst, je weet wel, die woonst waarvan ze weten dat die vaak onbewoond is?
Kwestie van victim blaming kan dit ook wel tellen, toch?

Kben blij dat VRT de term iets meer kadert dan het artikel van HLN met quasi dezelfde titel. Maar "schrappen van de regel" is toch gewoon totaal niet correct? Dat doet het voor mij echt uitschijnen alsof de regel daar niet meer bestaat, terwijl als je het zo communiceert dit toch voor extra verwarring zorgt?

Dat je situaties waarin voorrang van rechts bestaan zoveel mogelijk tracht te mijden, daar kan ik nog inkomen, ik ken bij mij in de gemeente ook heel wat onveilige kruispunten omdat de voorrang van rechts de realiteit niet weerspiegelt. Maar als men nu zegt "we schaffen het af" en er is binnenkort ergens een ongeval omdat iemand zijn voorrang neemt tov iemand die van rechts komt, "omdat het in die gemeente afgeschaft is", maar de signalisatie niet correct is... Ofja, ik zie ze al klagen in de krant.

Vincent heeft nog maar eens een een inschattingsfout gemaakt. Straf toch. Ik vraag mij af of politici eigenlijk nog hun eigen leugens geloven.

Gaat nog een staartje krijgen hoor. Boom was al eens gezakt. Stadsdiensten hebben eraan gezeten en bij de volgende storm valt hij om.

Gaat nog een staartje krijgen hoor. Boom was al eens gezakt. Stadsdiensten hebben eraan gezeten en bij de volgende storm valt hij om.
Ik bedenk me dat ook. Daar moet toch iemand zijn met een immens schuldgevoel?

Vincent heeft nog maar eens een een inschattingsfout gemaakt. Straf toch. Ik vraag mij af of politici eigenlijk nog hun eigen leugens geloven.
Hij was ook de enige die bij ons op de turnclub toekwam zonder mondmasker aan om zijn kinderen op te pikken. Zal ook wel een inschattingsfout geweest zijn :unsure:

Hij was ook de enige die bij ons op de turnclub toekwam zonder mondmasker aan om zijn kinderen op te pikken. Zal ook wel een inschattingsfout geweest zijn :unsure:
Hoogst waarschijnlijk wel. Imo is die man de verpersoonlijking van de politieker die zich boven het volk verheven voelt.

Maw: Maakt niet uit wie de verkiezingen wint en wie er uiteindelijk aan de macht komt. We gaan hier drastisch moeten besparen. Geen geld voor nieuw beleid. Ik voorspel na ondertekening van het regeerakkoord een stakingsgolf van zo goed als alle sectoren.
ja, de mensen zijn nu al niet content, omdat we eigenlijk al aan het besparen zijn.
nu nog eens extra zo veel besparen... het gaat niet goed komen.

Terug
Bovenaan