Aan de zuurstof hangen we sowieso, naar verluidt is de Omega 84.3 variant van het COVID-150 virus zeer nefast voor de longenOnder water.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Aan de zuurstof hangen we sowieso, naar verluidt is de Omega 84.3 variant van het COVID-150 virus zeer nefast voor de longenOnder water.
Onder water.
Waarschijnlijk gewoon uw bezorgdheid proberen belachelijk te maken om zo niet over het onderwerp te moeten praten. Enfin, het mopje op zich kon ik nog wel smaken eerlijk gezegd.Welke reactie tracht je bij mij los te weken met zo een reply?

om iets los te weken, moet je het meestal onder water steken heWelke reactie tracht je bij mij los te weken met zo een reply?

![]()
In ons land had vorig jaar bijna de helft van de pasgeborenen een moeder van buitenlandse origine
In België waren er in 2020 gemiddeld 1,5 kinderen per vrouw, dat blijkt uit <a href="https://www.plan.be/publications/factsheet-2185-nl-fact_sheet_007_vruchtbaarheid_en_geboorten_in_belgie_naar_herkomst" target="_blank">cijfers van het Federaal Planbureau</a>. Vanuit historisch perspectief ligt...www.hln.be
Uiteraard is 'buitenlandse origine' een breed begrip want door zullen ook wel een groot deel Nederlanders in zitten. Maar je moet echt al stekeblind zijn om niet te zien dat de meeste allochtone gezinnen echt wel minstens drie kinderen hebben. Soms zou een mens toch graag een glazen bol hebben om te kijken hoe het er hier binnen pakweg 150 jaar zal uitzien.
Misschien op dat vlak ja. Op veel andere vlakken kan het verschil niet groter zijn!Ergo, lijkt het dus dat de tweedegeneratie direct al veel minder kinderen heeft dan de eerste generatie dus zich meer gedragen als Belgische vrouwen van Belgische afkomst.
Zal geen probleem zijn.om iets los te weken, moet je het meestal onder water steken he![]()
Kijk, van alle zaken die hier in België mislopen (en dat is een hele waslijst ondertussen) is onze justitie de grootste farce van ze allemaal. Wat voor signaal sturen die rechters hier nu mee uit, dat je agenten mag uitschelden en niet te serieus moet nemen?Hetzelfde met die dagelijkse betogingen van debielen en marginalen. Politie-agenten fungeren meer als boksbal dan als ordehandhavers. Gewoon degoutant hoe dit allemaal normaal wordt bevonden.
Kijk, van alle zaken die hier in België mislopen (en dat is een hele waslijst ondertussen) is onze justitie de grootste farce van ze allemaal. Wat voor signaal sturen die rechters hier nu mee uit, dat je agenten mag uitschelden en niet te serieus moet nemen?
Dat trekt de discussie wel wat krom natuurlijk.Inderdaad.
Meer aandacht voor wat multi-miljonairs die wat uitgescholden worden op een voetbalplein door tegenstanders/marginalen dan onze politie die dagelijks stukken erger mee maakt, werk mag opkuisen van een falend beleid en dat voor een maandloon waar zo ne voetballer een dagske voor moet werken.
Kijk, van alle zaken die hier in België mislopen (en dat is een hele waslijst ondertussen) is onze justitie de grootste farce van ze allemaal. Wat voor signaal sturen die rechters hier nu mee uit, dat je agenten mag uitschelden en niet te serieus moet nemen?
Eerst een reactie van hln-niveau typen (overdrijven, nuances in het oordeel van de rechter negeren, feiten verdraaien,...) en dan fulmineren over debielen en marginalen.Agent veroordeeld voor ongeoorloofd politiegeweld na incident met skater rond mondmasker, skater krijgt straf voor smaad
We zijn compleet van het paadje. Je zal maar politie-agent zijn vandaag de dag. Dat beroep is ten dode opgeschreven op die manier.
"Ongeoorloofd politiegeweld"... Boe fucking hoe. Cry me a river. Pray for Skaterboy.
Ik kreeg vroeger meer lappen rond mijn oren omdat ik mijn groentjes niet opat.
En dan heb je een overjaarse, rotverwaande puber die zijn franke muil opzet door zo te roepen in het gezicht van de agent en daarmee potentieel de agent kon besmetten, en tevens ook het risico bestond dat hij daarmee de gemoederen ophitste en de agent plots tegen 20 man moest opboksen, en ook nog eens een agent in uniform uitscheldt voor massamoordenaar (nazi). Daar mag je als agent blijkbaar niet op reageren. Als agent moet je alles gewoon ondergaan, moet je je laten beschimpen, je laten beledigen, je laten duwen, je laten vernederen, door het stof kruipen, ... en stilletjes hopen dat ze vanzelf zullen ophouden. Goed, schaf dan direct de ordehandhaving af hé.
Hetzelfde met die dagelijkse betogingen van debielen en marginalen. Politie-agenten fungeren meer als boksbal dan als ordehandhavers. Gewoon degoutant hoe dit allemaal normaal wordt bevonden.
Hij is dan ook terecht veroordeeld voor het gebruik van smaad t.o.v. deze agent (en de parkwachters).
Wat deze agent deed is niet correct! Is het correct dat agenten vrijuit geweld mogen gebruiken omdat iemand protesteert tegen de controle?
Akkoord, skaterboy heeft het recht niet om een grote bek op te zetten, maar ongeoorloofd geweld is daar niet de straf voor.
Masker niet op: GAS-sanctie waarvoor je hem moet identificeren. Als die persoon dan wat begint te lullen en moeilijk te doen, schrijf je hem desnoods een extra boete voor smaad indien hij te ver gaat. Blijft hij weigeren zijn ID-kaart te tonen (extra boete) of zich te identificeren => bestuurlijke aanhouding en meepakken naar den buro. Je zegt dan gewoon eenvoudig: "Meneer, u staat onder arrest" en probeert hem de handboeien aan te doen. Werkt hij tegen: extra pv voor weerspannigheid en mag je legitiem geweld gebruiken.
Hij is dus veroordeeld omdat hij geweld heeft gebruikt op een moment dat dit niet gepast was. Had hij 2 min extra geduld gehad, was het helemaal anders afgelopen.

, zou zeggen stel u kandidaat. 3 weken ( als het meezit ) en uw volledige filosofie ligt overboord.Als iemand wil vechten tegen jou zijn er verschillende opties. Het gevecht aangaan is daar een van, de tegenpartij immobiliseren is daar een ander van.En wat als skaterboy de agent uitdaagt om te gaan vechten ? Ja ze zullen daar wel een training voor hebben , maar niet alles kan altijd lopen volgens het boekje . Of wil je dat skaterboy dat gevecht wint , omdat de agent niet voluit mag gaan ?
"hier zijn nog is de beelden" en dan zo dien uitleg erbij: "de jonge kerel ......"Agent veroordeeld voor ongeoorloofd politiegeweld na incident met skater rond mondmasker, skater krijgt straf voor smaad
We zijn compleet van het paadje. Je zal maar politie-agent zijn vandaag de dag. Dat beroep is ten dode opgeschreven op die manier.
"Ongeoorloofd politiegeweld"... Boe fucking hoe. Cry me a river. Pray for Skaterboy.
Ik kreeg vroeger meer lappen rond mijn oren omdat ik mijn groentjes niet opat.
En dan heb je een overjaarse, rotverwaande puber die zijn franke muil opzet door zo te roepen in het gezicht van de agent en daarmee potentieel de agent kon besmetten, en tevens ook het risico bestond dat hij daarmee de gemoederen ophitste en de agent plots tegen 20 man moest opboksen, en ook nog eens een agent in uniform uitscheldt voor massamoordenaar (nazi). Daar mag je als agent blijkbaar niet op reageren. Als agent moet je alles gewoon ondergaan, moet je je laten beschimpen, je laten beledigen, je laten duwen, je laten vernederen, door het stof kruipen, ... en stilletjes hopen dat ze vanzelf zullen ophouden. Goed, schaf dan direct de ordehandhaving af hé.
Hetzelfde met die dagelijkse betogingen van debielen en marginalen. Politie-agenten fungeren meer als boksbal dan als ordehandhavers. Gewoon degoutant hoe dit allemaal normaal wordt bevonden.

Wij hebben zeer veel volk te kort en dringend mensen zoals u nodig, zou zeggen stel u kandidaat. 3 weken ( als het meezit ) en uw volledige filosofie ligt overboord.
Al veel wereldverbeteraars meegemaakt maar schieten er niet echt meer over.
ik beaam.Wij hebben zeer veel volk te kort en dringend mensen zoals u nodig, zou zeggen stel u kandidaat. 3 weken ( als het meezit ) en uw volledige filosofie ligt overboord.
Al veel wereldverbeteraars meegemaakt maar schieten er niet echt meer over.
.